در حال بارگذاری ...
با حضور هیئت انتخاب جشنواره بین المللی تئاتر فجر

نمایش‌های برگزیده جشنواره تئاتر اردبیل داوری شدند

سهراب سلیمی، افشین خورشید باختری و محسن علیخانی، اعضای هیئت اتخاب بخش جشنواره های تئاتر استانی جشنواره بین المللی فجر با حضور در اردبیل به داوری و قضاوت نمایش های برگزیده این استان نشستند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره و به نقل از تئاتر اردبیل، سهراب سلیمی، افشین خورشید باختری و محسن علیخانی؛ اعضای کمیته انتخاب نمایش های منتخب جشنواره های تئاتر استان های کشور در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که برای دیدن نمایش های منتخب و برگزیده بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل، به اردبیل سفر کرده بودند، در تالار شمس عطار اردبیلی و پلاتوی استاد نجفلوی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل به داوری و قضاوت نمایش های برگزیده بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل نشستند.

این هیئت انتخاب، پس از برگزاری نشستی با غریب منوچهری، معاون هنری و سینمایی و نیز کریم عظیمی ججین، مسئول واحد نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل، در محل تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل، نمایش «جایی که پیاده رو تموم میشه» نوشته کیوان نخعی و کار یاشار منوچهری از تولیدات گروه تئاتر آران هنر شهرستان مغان را مورد قضاوت و داوری قرار دادند. علی محمد زاده، نسرین هوشیار، محسن بقایی و حسن جباری در این نمایش ایفای نقش کردند.

«فخرالزمان»، دیگر نمایش منتخب و برگزیده هیئت داوران بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل که در پلاتوی استاد نجفلوی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل مورد قضاوت و داوری سهراب سلیمی، افشین خورشید باختری و محسن علیخانی قرار گرفت. این نمایش را ابراهیم عادل نیا نوشته و کارگردانی کرده است.

غفور ملکی، پرناز اسکندری، فرشاد جعفرزاده و مونا محمدنژاد بازیگران این نمایش بودند.




نظرات کاربران