در حال بارگذاری ...

سمینارهای تخصصی برندینگ و هویت بصری در سی و ششمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر /

نشست خبری «بخش‌ پوستر و هویت بصری» و «بخش عکس» سی و ششمین جشنواره‌‌ی بین‌المللی تئاتر فجر با حضور امیر اسمی دبیر بخش، فرهاد مهندس‌پور دبیر جشنواره و مهدی آشنا دبیر اجرایی بخش عکس در سالن کنفرانس تئاترشهر برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه، در نشست خبری بخش پوستر و هویت بصری امیر اسمی از برگزاری دو سمینار تخصصی با محوریت موضوع برندینگ خبر داد. 

موضوع برندینگ و مباحثی چون هویت بصری و هویت کلامی دانش نسبتن جدیدی در ایران است که در فعالیت‌های فردی و گروهی تئاتر می‌تواند به کار بیاید و مفید واقع شود. با توجه به تاسیس و گسترش تماشاخانه‌های خصوصی و در پی آن تولیدات نمایشی، طرح موضوع برندینگ و مباحث فوق، این نیاز و ضرورت را تشدید می‌کند. در این راستا با انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران هم گفت‌وگو شد و از انجمن برای هم‌راهی و استفاده از سمینارها دعوت شد که با استقبال و پاسخ مثبت انجمن هم‌راه بود. این سمینارها می‌تواند برای هنرمندان تئاتر، گروه‌های نمایشی و مدیران تالارهای نمایشی مورد استفاده و مفید واقع شود.
سمینار نخست با موضوع «برندینگ در تئاتر» روز سه‌شنبه پانزدهم اسفند و سمینار دیگر با عنوان «پرسونال برندینگ» در روز شنبه 19 اسفندماه برگزار خواهد شد. هر دو سمینار در محل باغ‌موزه‌ی قصر برگزار و سخنران و مدرس این سمینارها دکتر بهنود الله‌وردی، راهبر و استراتژیست ارشد برندینگ و دکترای حرفه‌ای مدیریت کسب‌وکار خواهد بود. بنابر آن‌چه در نشست خبری اعلام شد، شرکت کالای شهروند (فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند) و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از جمله حامیان این رویداد خواهند بود.
علاقه‌مندان به حضور در سمینار و دریافت کارت ورود می‌توانند اطلاعات لازم را از شناسه‌ی تلگرام @fadjrposters یا تلفن 09120181544 دریافت نمایند.




نظرات کاربران