در حال بارگذاری ...
برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر؛

هیأت انتخاب به تماشای نمایش برگزیده جشنواره تئاتر استان همدان نشستند

افشین خورشید باختری، سهراب سلیمی و محسن علیخانی؛ اعضای هیأتانتخاب نمایش های منتخب و معرفی شده استان های کشور به دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، با حضور در شهر کبودرآهنگ به تماشا و ارزیابی نمایش «پلی از جنس شیشه» به نویسندگی نگار نادری و کارگردانی مهدی نصراللهی نشستند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره به نقل از همدان تئاتر،  افشین خورشید باختری، سهراب سلیمی و محسن علیخانی؛ اعضای هیأت انتخاب نمایش های منتخب و معرفی شده استان های کشور به دبیرخانه  سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، جمعه 13 مهرماه با حضور در شهر کبودرآهنگ به تماشا و ارزیابی نمایش «پلی از جنس شیشه» به نویسندگی نگار نادری و کارگردانی مهدی نصراللهی نشستند.

نمایش «پلی از جنس شیشه» درامی اجتماعی است و به معضل بیماران مبتلا به ایدز در موارد خاص می‌پردازد. این نمایش نقدی اجتماعی به تعصب کورکورانه به حوادث ناگواری است که در بطن جامعه رخ می‌دهد و زنان بی‌دفاع را دچار فروخوردگی و پنهان کاری‌های عمدتا اسفناک می‌کند.  

منیر السادات قاضی زاده، سیما لاهوتی، سمانه قصابانی و مهدی نصراللهی بازیگران این نمایش هستند. علیرضا فکری راد نور و صدا و علیرضا افشاری طراحی صحنه و بهروز اصلانی اجرای دکورنمایش «پلی از جنس شیشه» را برعهده دارند.

لازم به ذکر است دو نمایش، به عنوان نمایش های برگزیده  سی اُمین جشنواره تئاتر استان همدان ، جهت بررسی به دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد که با تشخیص محمود غفاری نمایش« بیداری خانه نسوان»  ، هیأت انتخاب فیلم نمایش  را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.




نظرات کاربران