در حال بارگذاری ...
زیدی نژاد با تشریح برنامه‌های جشنواره‌ی تئاتر استانی فجر لرستان گفت:

جشنواره‌ی استانی محل تبادل اندیشه‌های تئاتری است

دبیر اجرایی با تشریح برنامه های جشنوار‌ی تئاتر استانی فجر لرستان گفت: جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر بهار تئاتر هنرمندان و گروه‌های نمایشی کشور است.

به گزارش روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر، دبیر اجرایی جشنواره‌ی تئاتر استانی فجر در گفتگوی اختصاصی با درگاه استانی ایران تئاتر با اعلام اینکه جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر، بزرگترین و با عظمت‌ترین رویداد نمایشی کشور است، گفت: جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر، بهار تئاتر هنرمندان و گروه های نمایشی کشور است.

وی با اعلام اینکه هنرمندان و گروه های نمایشی کشور با حضور در این جشنواره، تلاش های صادقانه‌ی خود را به نمایش می گذارند، افزود: جشنواره تئاتر فجر، زمینه ساز رشد و تعالی و شکوفایی تئاتر کشور است.

دبیر اجرایی تئاتر استانی فجر لرستان  با بیان اینکه جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر در ارتقای تئاتر شهرستان ها و استان ها، تاثیر بسزایی داشته است، اظهار داشت: جشنواره‌ی تئاتر فجر، محل تبادل اندیشه‌های تئاتری و محفل تجدید دوستی‌ها و مودت های هنرمندان تئاتر کشور است.

وی با اعلام اینکه استان لرستان در طی این  سالها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف تئاتری را میزبانی کرده است، گفت: استان لرستان برای سومین‌بار توانسته است میزبان این رخداد مهم هنری باشد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان  با بیان اینکه امسال و با همکاری  اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، اداره‌ کل هنرهای نمایشی و دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر، استان لرستان  جزو هفت استان برگزار کننده‌ی بخش استانی تئاتر فجر انتخاب شده است، از آمادگی استان برای برگزاری این رویداد نمایشی خبر داد و گفت: با همدلی و همراهی هنرمندان و مسئولین فرهنگی و هنری استان به شایستگی از هنرمندان و میهمانان این جشنواره میزبانی خواهیم کرد.

زیدی نژاد با اعلام اینکه نمایشگاه گزیده‌ی عکس ها و پوسترهای آثار نمایشی اجرا شده در طی این چهل سال به نمایش در خواهد آمد گفت: نمایشگاه و فروشگاه کتاب های تخصصی تئاتر از دیگر برنامه های این جشنواره است.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر  بخش استان لرستان به دبیری فرید رحمتی از 19 تا 23  دیماه در شهرستان خرم آباد با حضور گروه‌های نمایشی برگزار می‌شود.

 




نظرات کاربران