در حال بارگذاری ...
«تئاتر فجر استانی»

نشست خبری سی هفتمین جشنواره‌ی تئاتر فجر استانی در شهرکرد برگزار شد

نشست خبری سی و هفتمین جشنواره‌ی تئاتر فجر (بخش استانی) با حضور معاون سینمایی و هنری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیر جشنواره و اعضای انجمن نمایش استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره‌ی تئاتر فجر، معاون سینمایی و هنری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر(بخش استانی) با اصحاب رسانه ای استان گفت: با توجه به جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری این جشن به بهترین شکل به منظور اهمیت رویدادهای فرهنگی و هنری، جشنوار‌ه‌ی تئاتر فجر استانی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری 20 الی 23 دی ماه در شهرکرد برگزار خواهد شد.

  • شهرام فرجی افزود: این جشنواره در تاریخ 20 الی 23 دی ماه میزبان آثار هنرمندان استان های تهران، خوزستان، کرمانشاه و  البرز خواهد بود که آثار منتخب خود را در استان به نمایش خواهند گذاشت.

    او گفت: 6 گروه نمایشی در این جشنواره از استان های نام برده نمایش های خود را در تماشاخانه‌ی مهر انجمن نمایش استان به روی صحنه خواهند برد.

    معاون هنری و سینمای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: با سپردن تماشاخانه‌ی مهر به هنرمندان تئاتر استان و تجهیز این تماشاخانه توسط این هنرمندان اکنون در مرکز استان یک تماشاخانه حرفه ای تئاتر برای اجرای نمایش در اختیار داریم که هم زمان با جشنواره‌ی تئاتر فجر استانی این تماشاخانه‌ی خصوصی افتتاح خواهد شد.

    فرجی اظهار داشت: امسال اولین جشنواره‌ی تئاتر طنز چهارمحال و بختیاری در شهرستان فارسان به همت انجمن نمایش و اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان برگزار شد که با استقبال خوب مخاطبان تئاتر در این شهرستان و همچنین هنرمندان نمایش روبه رو شد.

    دبیر سی هفتمین جشنواره‌ی تئاتر فجر استانی نیز در این نشست گفت: آثار جشنواره‌ی تئاتر سی هفتم از کیفیت بالای برخوردار است و نمایش های که در استان چهارمحال و بختیاری اجرا خواهند شد همگی از نمایش های برتر جشنواره های فجر استانی، کودک و نوجوان و تئاتر اندیمشک هستند که از آثار قابل قبول و حرفه ای تئاتر ایران محسوب خواهند شد.

    فرشید بزرگ نیا افزود: همچنین در این جشنواره گروه  حرفه‌ای « بدن دیوانه» با اثر «هدیه مرموز » با بازیگری و کارگردانی «یاسر خاسب» نیز حضور دارد که تا کنون در چند فستیوال جهانی حضور موفق داشته و در کشورهایی چون ایتالیا، آلمان، فرانسه، هلند، لهستان، سوئیس، تونس، برزیل، دانمارک، هند و آمریکا ... اجرا شده است.

    سی هفتمین جشنواره‌ی تئاتر فجر استانی به میزبانی چهارمحال و بختیاری 20 الی 23 دی ماه در تماشاخانه‌ی مهر شهرکرد واقع در میر آباد غربی میدان ابوریحان برگزار خواهد شد.

     




نظرات کاربران