در حال بارگذاری ...
«تئاتر فجر استانی»

 حضور 8 اثر در جشنواره‌ی فجر استانی منطقه‌ی آزاد اروند

دبیر اجرایی جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر بخش استانی منطقه‌ی آزاد اروند آثار راه یافته به این جشنواره را اعلام کرد و ضمن اشاره به نوپا بودن این رخداد در منطقه، گفت: اگرمی خواستیم کار را ساده و بدون دردسر برگزار کنیم، به اجراهای صحنه ای بسنده می کردیم، اما برنامه های جانبی بسیاری را برای بهتر شدن این همایش در نظر گرفتیم تا بتوانیم فضای مفرح و شادتری برای مردم این منطقه برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر از منطقه‌ی آزاد اروند، علی حیدری با اشاره به حضور8 اثر نمایشی منتخب جشنواره جهت اجرای صحنه ای و پلاتو گفت: سالن های مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان و خلیج فارس خرمشهر آماده‌ی اجرای نمایش ها بر اساس جدول زمانبندی هستند.

 

وی ادامه داد: در این جشنواره، بخش نمایشنامه خوانی در هر دو شهرستان آبادان و خرمشهر در نظر گرفته شده است.

 

حیدری با اشاره به بخش خیابانی افزود: نمایش های خیابانی که ویژه اهالی تئاتر آبادان و خرمشهر است، در فضای باز مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان و خلیج فارس خرمشهر به اجرا در خواهد آمد.

 

دبیر اجرایی جشنواره با اشاره به برگزاری کارگاه بازیگری با حضور استاد دانشگاه هنر آرزو افشار ادامه داد: از 19 دی ماه جاری کلاس بازیگری با ارائه مدرک برای علاقمندان به این حرفه در نظر گرفته شده است.

 

حیدری ضمن اشاره به نوپا بودن این رخداد در منطقه بیان کرد: اگرمی خواستیم کارمان را ساده و بدون دردسر برگزار کنیم، به اجراهای صحنه ای بسنده می کردیم، اما برنامه های جانبی بسیاری را برای بهتر شدن این همایش در نظر گرفتیم تا بتوانیم فضای مفرح و شادتری برای مردم این منطقه برگزار کنیم.

 

سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ( بخش استانی منطقه آزاد اروند) از 18 الی 21 دی ماه در آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود.




نظرات کاربران