در حال بارگذاری ...
«تئاتر فجر استانی»

برگزاری آیین افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر بخش استانی

آیین افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر بخش استانی منطقه‌ی آزاد اروند امروز با حضور مدیران اهالی فرهنگی هنری منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه‌ی آزاد اروند در آیین  افتتاحیه‌ی جشنواره‌ی تئاترفجر بخش استانی منطقه‌ی آزاد اروند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان، ضمن تشکر از  اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر گفت: جشنواره فرصتی برای ارائه نمایش هایی  است که هنر را با چشم و ذهن و فکر مردم نزدیکتر کند.

 

وی در این مراسم که با  غبار روبی مزار شهدای گلگون کفن همراه بود، ادامه داد: امروز به اینجا آمده ایم تا عهد و پیمان دوباره ای با شهدای این مرز و بوم ببندیم.

 

سی و هفتمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر ( بخش استانی منطقه‌ی آزاد اروند) از ١٨ الی ٢١ دی ماه در آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد. مراسم افتتاحیه آن ساعت ١١ صبح روز سه شنبه ١٨ دیماه جاری در محل گلزار شهدا آبادان آغاز شد و مراسم اختتامیه نیز ساعت ١٨ روز جمعه مورخ ٢١ دی ماه در محل مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهربرگزار می گردد .




نظرات کاربران