در حال بارگذاری ...

نکوداشت مقام شهید محسن فخری‌زاده / اختتامیه جشنواره تئاتر فجر با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی

اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر دوشنبه ۲۰ بهمن با حضور خانواده شهید فخری زاده و تقدیر از مقام شامخ این شهید در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر دوشنبه 20 بهمن با اجرای نیما کرمی در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد. در این مراسم با حضور خانواده شهید محسن فخری زاده از مقام شامخ این شهید توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر به عمل خواهد آمد.
همچنین در این مراسم بزرگداشت بهرام ابراهیمی، همایون علی‌آبادی، اختر تاجیک و جمشید داورپناه از هنرمندان پیشکسوت تئاتر برگزار می شود. 
اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر از تلویزیون تئاتر ایران و پلتفرم روبیکا به صورت زنده پخش خواهد شد. دراین مراسم همچنین آیتم‌های تصویری از پیش طراحی شده توسط ستاد برگزاری جشنواره بخش‌های اصلی اختتامیه را تشکیل خواهد داد.
با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و همچنین در نظر گرفتن سلامت هنرمندان، میهمانان و اصحاب رسانه این مراسم با محدودیت تعداد‌ حاضران همراه خواهد بود. مهمانان مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر فجر به نامزدها، هنرمندان برگزیده و مدیران محدود خواهد بود.
علاقه مندان می توانند در صفحه مجازی جشنواره به نشانی  www.instagram.com/39thfadjrtheaterfestival
صورت زنده مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را دنبال کنند.




نظرات کاربران