در حال بارگذاری ...

بخش «به علاوه تئاتر فجر» به جشنواره امسال رونق داد

بازدید دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از تالارهای حاضر در بخش «به علاوه تئاتر فجر»

سعید اسدی دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در روزهای برگزاری این رخداد تئاتری با حضور در تالارهای حاضر در بخش "به علاوه تئاتر فجر" ضمن بازدید از تالارها با مدیران و دست اندرکاران این مکان ها دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش ستاد خبری روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، سعید اسدی دبیر جشنواره تا روز ششم این رویداد از تماشاخانه ارغنون، تیاتر باران، خانه نمایش دا و تماشاخانه موج نو بازدید کرد و جزییات میزبانی این تالارها در بخش به علاوه تئاتر فجر جشنواره سی و چهارم و همچنین برنامه های جنبی تالارهای مذکور توسط مدیران تماشاخانه های یاد شده در اختیار دبیر جشنواره تئاتر فجر قرار گرفت.
بر پایه این گزارش سعید اسدی با ابراز خرسندی از نخستین حضور بخش به علاوه تئاتر فجر در جشنواره سی و چهارم ، حضور این بخش را رونق دهنده جشنواره امسال دانست و تاکید کرد: حضور تماشاخانه های خصوصی در چرخه برگزاری جشنواره تئاتر فجر در سال های آتی می بایست تقویت شده و گسترده تر شود.
دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تصریح کرد: می توان با اتخاذ راهکار مناسبی حضور برخی آثار شرکت کننده در  بخش های گوناگون جشنواره و یا آثاری که امکان حضور در مرحله نهایی را به دست نیاورده اند در چرخه اجرای تماشاخانه های خصوصی در زمان برگزاری جشنواره قرار داد تا شرایطی فراهم شود که  نقش تاثیر گذار این تماشاخانه ها بیش از پیش تثبیت شود.
سعید اسدی همچنین از تلاش دست اندرکاران بخش به علاوه تئاتر فجر در برگزاری برنامه های جنبی نمایش نامه خوانی، کارگاه های آموزشی، برپایی نمایشگاه ها و... قدردانی به عمل آورد و از مدیران این تالارها خواست تا از هم اکنون برنامه ریزی منسجمی را برای حضور پربارتر بخش به علاوه تئاتر فجر در جشنواره سی و پنجم آغاز کنند.
در بخش به علاوه تئاتر فجر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، هفت تماشاخانه خصوصی ارغنون، باران، دا، سه نقطه، استاد مشایخی، موج نو و آفتاب با 43 نمایش صحنه ای حضور دارند. اضافه می شود: سعید اسدی دبیر جشنواره سی و چهارم در روزهای آینده از تماشاخانه های سه نقطه، استاد مشایخی و تئاتر آفتاب نیز بازدید می کند.




نظرات کاربران