در حال بارگذاری ...
«مده آ»

تلفیق داستان با مهاجرت

گپی کوتاه با فریبرز کریمی نویسنده و کارگردان نمایش «مده آ»

نمایش «مده آ» نوشته و کارگردانی فریبرز کریمی یکی از آثار پذیرفته شده در بخش نسل نو سی چهارمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر است. این نمایش یازدهم بهمن ماه در آخرین روز اجراهای جشنواره در دو اجرای 17 و 19 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر تهران به روی صحنه می رود.
فریبرز کریمی نویسنده و کارگردان نمایش مده آ در فاصله آماده سازی اثر مذکور برای اجرا در جشنواره در گفت و گو با ستاد خبری سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت:این اثر برداشتی آزاد از نمایش "مده آ " است و این برداشت تنها برداشت شخصی من نیست بلکه با کمک تنها بازیگر نمایش، آوا درویشی حاصل شده است.
او در توضیح نمایش افزود تلاش کردیم : با رویکرد و کانسپت  داستانی درباره مهاجرت  و تلفیق آن با داستان "مده آ "  یک داستان در داستان خلق کرده و به نمایش بگذاریم.
فریبرز کریمی ادامه داد: نمایش "مده آ " شهریور امسال در سالن موج نو اجرا داشت و با استقبال خوبی  هم روبرو شد. در حال حاضر کمی تغیرات در فرم نمایش داریم و البته کلیت کار تغیر نمیکند.
این کارگردان تئا‌تر درباره جشنواره امسال، خاطرنشان کرد: خوشحالم که  نظم قابل قبولی تا به این لحظه از جشنواره به چشم می خورد امیدوارم این نظم در سالهای آتی نیز تداوم یابد.




نظرات کاربران