در حال بارگذاری ...
با حکمی از سوی دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

مدیر مسابقه نمایشنامه نویسی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد

سعید اسدی دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، طی حکمی میلاد اکبرنژاد را به عنوان مدیر مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره معرفی کرد.

میلاد اکبرنژاد که از نمایشنامه نویسان خلاق و با تجربه عرصه حرفه ای تئاتر کشور است. به عنوان مدیر مسابقه نمایشنامه نویسی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد. در حکم انتصاب، پیگیری و نظارت بر فرایند انتخاب آثار و معرفی 10 اثر برگزیده گروه داوری جهت خوانش آثار، برگزاری جلسات نقد و تبادل نظر درباره نمایشنامه های منتخب، ایجاد زمینه جهت معرفی نمایشنامه­های برگزیده به جامعه تئاتر با حضور هنرمندان، متخصصان و گروههای حرفه­ای تئاتر، و پیگیری آماده سازی چاپ و انتشار مطلوب آثار در  هماهنگی با بخش انتشارات و پژوهش جشنواره، از جمله نکات مورد تأکید در مدیریت بهینه ی این بخش ذکر شده است.

میلاد اکبر نژاد متولد 1354 اشکنان در استان فارس، دانش آموخته ی مقطع کارشناسی ارشد گارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران است . از مجموعه نمایشنامه های نگاشته ی وی می توان به آثاری چون «شهرزاد هورالهویزه»، «شکسپیر آوریل 1999»، «شکسپیر خون 2003»، «دانتون» و «2011 بیداری در نورنبرگ» اشاره کرد. اکبرنژاد برنده جوایز بسیاری در عرصه نمایشنامه نویسی در جشنواره های ملی و بین المللی تئاتر از جمله نویسنده برگزیده مسابقه ایران در جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای نمایشنامه ی «کابوس وقتی کاپوچینو تمام می‌شود» و نویسنده برتر دومین همایش تئاتر عاشورایی برای نمایشنامه «حقیقت دارد ...» بوده و تعدادی از آثار وی نیز به چاپ رسیده است.

 

سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی  یکم تا دوازدهم بهمن ماه۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

     

روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر




نظرات کاربران