در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

مدیر مسابقه و نمایشگاه عکس سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد

رضا معطریان از عکاسان خلاق و با تجربه عرصه حرفه ای تئاتر کشور که در دوره پیشین جشنواره نیز مدیریت مسابقه و نمایشگاه عکس را برعهده داشت، به عنوان مدیر مسابقه و نمایشگاه عکس سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد.

رضا معطریان از عکاسان خلاق و با تجربه عرصه حرفه ای تئاتر کشور که در دوره پیشین جشنواره نیز مدیریت مسابقه ونمایشگاه عکس را برعهده داشت، به عنوان مدیر مسابقه و نمایشگاه عکس سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد.

در حکم انتصاب معطریان، تنظیم فراخوان تخصصی بخش عکس و ارائه به دبیرخانه جهت اعلام عمومی، تهیه فرم ویژه بخش عکس جهت ثبت آثار در دبیرخانه، معرفی گروه داوری به دبیرجشنواره،پیگیری و نظارت بر فرآیند انتخاب آثار برگزیده، تعیین شیوه نامه داوری آثار و پیگیری آماده سازی چاپ و انتشار مطلوب آثار با هماهنگی دبیرخانه در قالب  کتاب عکس­های برگزیده و پیگیری، هماهنگی و برگزاری نمایشگاه عکس به نحو شایسته در ایام جشنواره از جمله نکات مورد تأکید در مدیریت بهینه ی این بخش ذکر شده است.

رضا معطریان متولد ۱۳۴۸ در مشهد متولد شد. او عکاسی را از سال ۱۳۶۸ در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و همکاری با روزنامه‌های ایران، همشهری، آفتاب امروز، صبح امروز و شرق آغاز کرد. رضا معطریان، عکاس خودآموخته، برنده سه جایزه اول از جشنواره مطبوعات در رشته عکس بوده و همچنین برگزاری نمایشگاههای انفرادی و جمعی در ایران و خارج از کشور از جمله فعالیت‌های این عکاس است.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی، یکم تا دوازدهم بهمن ماه۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران