در حال بارگذاری ...

پیام تسلیت دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر به مناسبت درگذشت هنرمند و استاد گرانقدر دکتر سعید کشن فلاح

سعید اسدی، دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، در پیامی درگذشت هنرمند و استاد گرانقدر دکتر سعید کشن فلاح را تسلیت گفت.

روانشاد دکتر سعید کشن فلاح، استاد برجسته دانشگاه و دبیر اسبق جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دیار باقی شتافت. او که در عرصه دانش و بینش چهره ای درخشان در تئاتر ایران بود، سالیان بسیار برای تربیت نسل های توانایی از هنرمندان تئاتر کوشید و خاطرات نیکو و زبیای حضور پرشور  ایشان در کلاس درس در خاطر دانش آموختگان و شاگردان وی همواره باقی خواهد ماند. تکریم اخلاق انسانی و تعلیم همراه تعلم محور بینش و کوشش ایشان در راه آموختن و پرداختن به هنر تئاتر بود و تا پایان عمر بر این مدار سخن گفت و کوشید. پس از انقلاب اسلامی همواره ایشان یکی از ارکان مدیریتی تئاتر ایران به شمار رفت و رویدادهای هنری بسیاری تحت مدیریت و نظارت ایشان به ثمر رسید. اکنون سخن از رفتن او به دیار باقی است اما بر دیوار هنر تئاتر ایران تصویر  او ماندگار نقش بسته است.

 با کمال دریغ و افسوس و با آرزوی آرامش ابدی در تابش انوار رحمت خداوندی، درگذشت استاد گرانقدر دکتر سعید کشن فلاح را  به بستگان گرامی و هنرمندان عزیز هنرهای نمایشی ایران تسلیت عرض می کنم. خدایش بیامرزد.




نظرات کاربران