در حال بارگذاری ...

فراخوان برگزاری نخستین کارگاه های آموزشی بین المللی سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر اعلام شد

مدیریت کارگاه های آموزشی سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر برنامه و چگونگی ثبت نام نخستین کارگاه ها با حضور اساتید بین المللی این دوره را اعلام کرد.

دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر همانند دوره پیش با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی، کارگاه های آموزشی خود را با رویکرد تخصصی و با هدف دانش افزایی و توانمند سازی هنرمندان و کنشگران تئاتری ایران برگزار می کند. نخستین کارگاه های این دوره از جشنواره در زمینه «مدیریت فرهنگی و برنامه ریزی پروژه های هنری» با هدایت آنتونیو پینتو ریبیرو António Pinto Ribeiro از کشور پرتغال و «مدیریت پروژه و بازاریابی بین المللی تولیدات تئاتری» با حضور ایوا هوروات Eva Horvat از کشور اسپانیا، در بازه زمانی 14 تا 24 آذر ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

با توجه به رویکرد جشنواره در تأثیرگذاری فرایند و محتوای کارگاه های آموزشی بر مخاطبان هدف ظرفیت معینی از هر کدام از این کارگاه ها به سرپرستان گروه های نمایشی، تهیه کنندگان، کارگردانان، مدیران تماشاخانه های دولتی و خصوصی و دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته کارگردانی نمایش اختصاص خواهد داشت. گفتنی است ظرفیت محدودی از متقاضیان آزاد نیز پس از ثبت نام اولیه و بررسی سوابق علمی و هنری توسط مدیریت کارگاه های آموزشی برای حضور در این کارگاه ها دعوت خواهند شد.

چگونگی ثبت نام از درخواست کنندگان و شیوه ارایه مدارک مورد نیاز در بخش فراخوان سایت در دسترس است.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از اول تا دوازدهم بهمن ماه 1395 به دبیری سعید اسدی برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران