در حال بارگذاری ...

برگزاری نشست طراحان متقاضی شرکت در جشنواره تئاتر فجر

نشست هماهنگی و معرفی طراحان متقاضی شرکت در مسابقه انتخابی هویت بصری گروه‌های نمایشی فردا، دوشنبه ساعت ۱۱ در پلاتوی شماره ۲ مجموعه تئاترشهر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر،  در این نشست که روز دوشنبه 15 آذر ماه در پلاتوی شماره 2 مجموعه تئاترشهر برگزار خواهد شد، قرار است تقسیم‌بندی گرافیست‌های متقاضی میان گروه‌های نمایشی شرکت‌کننده مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.
این نشست ساعت 11 آغاز می‌شود و  ورود برای تمامی کارگردانان و مدیران و سرپرست گرو‌ه‌های نمایشی و طراحان متقاضی، آزاد است.
در این دوره از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در کنار بخش مسابقه پوستر تئاتر، بخش مسابقه هویت بصری نیز به شکل تولیدی و به صورت سفارشی به هنرمندان گرافیست نمایشی برگزار خواهد شد.
آثار شرکت‌کننده در مسابقه داوری می‌شوند و به آثار برگزیده، تندیس جشنواره و جایزه نقدی اهدا خواهد شد. همچنین بر اساس تصمیم برگزارکنندگان این دوره از جشنواره تئاتر فجر، به آثار راه یافته به نمایشگاه کمک هزینه تعلق می‌گیرد و این آثار در کتاب مسابقه به چاپ  می‌رسند و همزمان با جشنواره تئاتر فجر نیز در نمایشگاه جنبی جشنواره به نمایش گذاشته می‌شوند. مدیریت و برنامه‌ریزی این بخش بر عهده ابراهیم حسینی است.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری سعید اسدی یکم تا دوازدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.




نظرات کاربران