در حال بارگذاری ...

اولین کارگاه جشنواره تئاتر فجر با حضور استاد پرتغالی برگزار می‌شود

با برپایی کارگاه «مدیریت فرهنگی و برنامه‌ریزی هنری» با حضور دکتر آنتونیو پینتو ریبیرو از کشور پرتغال ، دور اول کارگاه‌های آموزشی سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، این کارگاه روزهای 15 و 16 آذر ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.
آنتونیو پینتو ربیرو متولد لیسبون است و تحصیلات خود را در زمینه فلسفه و علوم ارتباطات انجام داده و دارای مدرک دکترای مطالعات فرهنگی است. او پژوهش‌های زیادی در این زمینه‌ها انجام داده و مقالات متعددی را به نگارش در آورده است.
ربیرو همچنین استاد دانشگاه کاتولیک لیسبون است و به عنوان استاد مهمان به دانشگاه‌های بین‌المللی متعددی دعوت شده است. او علاوه بر فعالیتهای پژوهشی و تدریس، در زمینه مطالعات فرهنگی و برگزاری جشنواره‌های هنری تجربه دارد. 
این استاد دانشگاه و پژوهشگر تاکنون نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های متعددی را برگزار کرده است. او بیش از 10 کتاب در زمینه زیبایی شناسی، هنرهای نمایشی، برنامه‌ریزی فرهنگی و ... نگاشته است. از آنجاکه سال 2017 لیسبون به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا و امریکای لاتین انتخاب شده است، ربیرو مدیریت برنامه‌های این سال را بر عهده دارد. کارگاه مدیریت فرهنگی و برنامه‌ریزی پروژه‌های هنری ساعت 14 تا 18 روزهای دوشنبه و سه شنبه 15 و 16 آذر ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برپا می‌شود.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری سعید اسدی یکم تا دوازدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.




نظرات کاربران