در حال بارگذاری ...

اعلام فراخوان ثبت نام کارگاه های تخصصی صدا، نور و تئاتر تکنولوژیک

دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر فراخوان ثبت نام سه کارگاه تخصصی صدا، نور و تئاتر تکنولوژیک را اعلام کرد.
به گزارش ستاد خبری روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر،دبیرخانه جشنواره در اطلاعیه ای اعلام کرد: تصویر صحنه و ساختار دیداری و شنیداری آن یکی از ویژگی های تئاتر روز جهان است و بی گمان بدون شناختن کاربردها ، گنجایش ها و راهکارهای لازم در این زمینه آفرینش های اجرایی کامل نخواهند شد. دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با نگاه به نیاز های موجود و اهمیت دانش افزایی برای طراحان و دست اندر کاران نور و صدا و نیز طراحان صحنه ، مدرسان و سایر علاقه مندان در همین زمینه کارگاه های نور ، صدا و نیز تئاتر تکنولوژیک را برگزار می کند.
بر پایه این گزارش، کارگاههای یاد شده با تدریس اساتید به نام و شناخته شده کشور ایتالیا از روز سه شنبه اول دیماه آغاز و تا روز پنج شنبه دهم دیماه ادامه خواهد داشت. 
گزارش ستاد خبری روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر می افزاید: برنامه کارگاههای سه گانه به این شرح است:
1-کارگاه نور از 1 تا 3 دی ماه مدرس : مارکو دِ آمیکو
2-کارگاه صدا از 3 تا 6 دی ماه مدرس : مائورو بوتافاوا
3-کارگاه تئاتر تکنولوژیک از 7 تا 10 دی ماه مدرس : والنتینا والنتینی

* همچنین بر اساس اعلام دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر،شرایط ثبت نام در کارگاه ها به این شرح است: 
1-سابقه تخصصی ، کاری یا تدریس در یکی از زمینه های بالا . نور پردازان ، صدا برداران ، طراحان صحنه و مدرسان در اولویت قرار دارند.
2- دانشجویان رشته های نمایشی با گرایش طراحی صحنه و یا داشتن سوابق مفید در زمینه نورپردازی ، صدابرداری ، مالتی مدیا ، اینستالیشن آرت و ... .
3- با توجه به محدودیت ظرفیت کارگاه ها ضرورت های موجود در امر آموزش و لزوم بهرمندی دست اندر کاران نمایشی از امکان فراهم شده ، درخواست می شود هر شرکت کننده صرفا یک کارگاه را انتخاب کند.
4-روند ثبت نام : مرحله اول:
الف)کارگاه نور: مهلت ارسال سوابق تحصیلی ، کاری و تجربیات به نشانی Fadjrworkshop34@gmail.com تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 94/9/25 است.
ب)کارگاه صدا : از 23/9/1394 تا 94/9/28 مرحله نخست ثبت نام همانند کارگاه نور انجام می شود.
ج)کارگاه تئاتر تکنولوژیک : از 94/9/28 تا 94/10/3 مرحله نخست ثبت نام همانند کارگاه نور انجام می شود.
5- پس از بررسی مدارک نتیجه از طریق پست الکترونیکی به اطلاع درخواست کنندگان می رسد
سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی برگزار می شود.




نظرات کاربران