در حال بارگذاری ...

˝غرامت˝ محمدرضا درند در جشنواره تئاتر فجر

سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "غرامت" کاری از گروه تئاتر "بازی" به نویسندگی اصغر گروسی با کارگردانی مشترک محمدرضا درند و سعید زندی از جمله آثار انتخاب شده برای حضور در مرحله نهایی تولیدهای تازه تئاتر ایران در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است.

محمدرضا درند در رابطه با فضا و موضوع این اثر نمایشی به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: همچنان که قالب کارهای ما در سال‌های اخیر نمایش‌هایی با سبک و سیاق موضوعات اجتماعی بوده و بیشتر موضوعات و معضلات اجتماعی را به تصویر می‌کشیده است، تصمیم داشتیم امسال نیز با تاکید بر همان مضامین و دغدغه‌ها، نمایشی را در جشنواره فجر روی صحنه ببریم. مضاف بر اینکه سعی کردیم در این نمایش به شکلی ویژه بر روی اصالت مناطق جنوبی شهر تهران متمرکز شویم.

او در رابطه با فضا و موضوع نمایش ادامه داد: فضای کار ما یک فضای رئالیستی است که داستان خانواده‌ای از جنوب شهر تهران را روایت می‌کند که پدر و مادر خانواده از دنیا رفته‌اند، برادر بزرگ خانواده در یک حادثه آتش‌سوزی دچار سانحه‌ای عمیق و بیماری روحی و روانی شده که منجر به بستری شدن او در آسایشگاه می‌شود و به علاوه تمام دارایی خود را در این حادثه از دست می‌دهد و...

درند با تاکید بر اینکه "غرامت" نمایشی کاملا رئالیستی است، ادامه داد: از آنجا که این اثر، نمایشی دیالوگ محور است، تمرکز و فضای کار بیشتر مبتنی بر قدرت بازیگران است.

نمایش "غرامت" کاری از گروه تئاتر "بازی " نوشته اصغر گروسی به کارگردانی مشترک محمدرضا درند و سعید زندی از کرمانشاه از جمله آثار انتخاب شده برای حضور در مرحله نهایی تولیدهای تازه تئاتر ایران در سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است.

سعید زندی، مصطفی ذوقی،سمیه رضایی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

 




نظرات کاربران