در حال بارگذاری ...

همکاری تماشاخانه های خصوصی در جشنواره تئاتر فجر

۱۰ تماشاخانه و ۱۱ سالن در دومین تجربه بخش «به علاوه تئاتر فجر» سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارند. مدیر بخش «به علاوه تئاتر فجر» سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از مشارکت ده تماشاخانه بخش خصوصی و نیمه دولتی در دومین سال حضور بخش «به علاوه تئاتر فجر» سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد.

10 تماشاخانه و 11 سالن در دومین تجربه بخش «به علاوه تئاتر فجر» سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارند مدیر بخش «به علاوه تئاتر فجر» سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از مشارکت ده تماشاخانه بخش خصوصی و نیمه دولتی در دومین سال حضور بخش «به علاوه تئاتر فجر» سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد.

مصطفی محمودی با اعلام این خبر افزود: بخش به علاوه تئاتر فجر در دومین سال حضور خود در جشنواره بین المللی تئاتر فجر به لحاظ تعداد تماشاخانه‌های شرکت‌کننده و همچنین وسعت جغرافیایی دارای رشد قابل ملاحظه‌ای بوده است. بر همین اساس در جشنواره امسال، با حضور تماشاخانه «خانه موزه استاد انتظامی» در شمال و همچنین تماشاخانه «همای سعادت» در غرب تهران، شاهد گسترش جغرافیایی این بخش در دوره سی و پنجم خواهیم بود. همچنین تعداد تماشاخانه‌های شرکت‌کننده در این بخش افزایش یافته و امسال شاهد مشارکت ده تماشاخانه و یازده سالن اجرا در «به علاوه تئاتر فجر» هستیم.

بر همین اساس در دومین سال حضور بخش «به علاوه فجر» تماشاخانه‌های : آفتاب، ارغنون، باران، خانه موزه انتظامی، دا، سه نقطه (دو سالن )، فانوس، مشایخی، موج نو و همای سعادت با ظرفیت متغیر 755 تا 850 صندلی در این رخداد مشارکت کرده‌اند.  

وی با قدردانی از سایر تماشاخانه‌های متقاضی که موفق به حضور در این بخش نشده‌اند افزود: سالن البرز پردیس سینمایی کوروش نیز پیش از این به‌عنوان یکی از شرکت‌کنندگان این بخش پذیرفته شده بود که به دلیل عدم حضور مدیران و نمایندگان این سالن در نشست‌های هماهنگی و اجرایی و همچنین عدم ارتباط لازم با سازمان جشنواره از چرخه حضور در بخش «به علاوه تئاتر فجر» حذف شد.

محمودی خاطر نشان ساخت: مدیران تماشاخانه‌های حاضر در بخش به‌علاوه فجر با برگزاری نشست‌های هماهنگی به شکل منظم و یکپارچه در صدد حضور شایسته در دوره دوم این رخداد هستند و مجموعه‌ای از آثار برگزیده این تماشاخانه‌ها که در جلب نظر و جذب مخاطبان موفق عمل کرده‌اند، در روزهای برپایی جشنواره به روی صحنه می‌رود. همچنین برپایی کارگاه‌های آموزشی و چند برنامه جنبی دیگر نیز از بخش‌های دیگر «به علاوه تئاتر فجر» جشنواره سی و پنجم است که جزییات این برنامه‌ها و جدول نمایش‌های شرکت‌کننده در این بخش نیز به زودی اعلام می‌شود.




نظرات کاربران