در حال بارگذاری ...
مسعود دلخواه:

انتخاب درست داوران به افزایش کیفیت جشنواره کمک می کند

مسعود دلخواه معتقد است که باید چشم انداز درستی در انتخاب داوران در بخش های مختلف وجود داشته باشد و این انتخاب درست به افزایش کیفیت جشنواره کمک می کند.

این هنرمند تئاتر در گفتگو با روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اشاره به اجرای نمایش ها در طول سال ادامه داد: هیچ ایرادی ندارد در بخش بین‌الملل شاهد اجرای آثاری باشیم که در طول سال اجرا شده‎اند چون این آثار نمایشی، آزمون و خطاهایشان را از سر گذرانده‌اند و برای ماهم که آنها را ندیده‌ایم از جذابیت بالایی برخوردار هستند. 
این مدرس دانشگاه با اشاره به تاثیر گذاری دبیران در هر دوره از برگزاری جشنواره تئاتر فجر یادآوری کرد: جشنواره تئاتر فجر به دلیل نبود دبیران ثابت، مسیر ممتد و چشم‌انداز مشخصی را در سال‌های برگزاری خود طی نکرده که پیامدهایش را در این سال‌ها دیده‌ایم.
کارگردان نمایش «بیگانه» درباره انتخاب داوران جشنواره نیز گفت: دراین سال‌ها انتخاب داوران جشنواره هم روند مشخصی را طی نکرده است. در دوره‌ای داوران خوبی برای قضاوت آثار انتخاب می‌شوند و در دوره‌ای عکس آن صورت می‌گیرد که می‌بایست برای چشم‌انداز بهتر جشنواره ، تمهیداتی در این راستا صورت بگیرد.
دلخواه با بیان اینکه اعتبار جشنواره به شرکت کنندگانش است ،اضافه کرد: اگر حمایت ها و پشتیبانی مالی از جشنواره و گروه های نمایشی بهتر شود، به طور شاهد افزایش گروه های شرکت کننده در جشنواره هستیم. 
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.




نظرات کاربران