در حال بارگذاری ...

مصطفی محمودی" مدیر بخش روابط عمومی" سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد

مصطفی محمودی، منتقد تئاتر و مدرس دانشگاه با حکم دکتر سعید اسدی دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به عنوان مدیر بخش روابط عمومی جشنواره سی و چهارم منصوب شد.
به گزارش ستاد خبری روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، متن حکم دبیر جشنواره تئاتر فجر خطاب به مصطفی محمودی به این شرح است:

هنرمند گرامی
جناب آقای مصطفی محمودی
برگزاری بزرگترین رویداد سالانه ی تئاتر ایران نیازمند کوشش و اهتمام هنرمندان، مدیران و کارشناسان خبره ای است که منزلت و شأن گرانقدر و مناسب نام ایران عزیز و جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر را به این رخداد گرامی بخشد.
مدیریت کارآمد و کوشش هایی که از جنابعالی توقع می رود، اعتلاء و درخشش سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را نوید خواهد داد.
با توجه به دانش، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به عنوان «مدیر بخش روابط عمومی »منصوب می شوید.
برقراری ارتباط مؤثر دبیرخانه جشنواره و رسانه ها، تهیه حرفه ای اخبار و گزارش ها از فرآیند برگزاری جشنواره، نظارت بر تهیه ی محتوای قابل انتشار در نشریه و سایت، نظارت بر مستند سازی رویدادهای جشنواره به صورت مکتوب و تصویری و نظارت بر فرآیند صدور توزیع بلیط های جشنواره از مهم ترین وظایف این بخش به حساب می آید.
امید است در سایه ی الطاف خداوندی و کاربست دانش و مهارت حرفه ای خود در این امر پیروز و توانمند باشید.

این گزارش می افزاید: مصطفی محمودی سابقه 24 ساله حضور حرفه ای در عرصه رسانه های مختلف جمعی را دارا بوده و در رسانه های یاد شده به عنوان سردبیر، عضو شورای سردبیری، نویسنده، مجری کارشناس حضور داشته است.
وی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی و دانشجوی دوره دکترای مدیریت رسانه است. عضویت در چند دوره هیات مدیره کانون ملی منتقدان تئاتر ایران به عنوان نایب رییس، سخنگو و مدیر روابط عمومی، عضویت در کانون جهانی منتقدان تئاتر، عضویت در هیات مدیره یک دوره انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، عضو انجمن روابط عمومی ایران، مدیریت اسبق روابط عمومی و مشاور رسانه ای معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور رسانه ای تبلیغات و مدیر روابط عمومی نمایش های مختلف، منتقد برگزیده تئاتر کشور در چهارمین دوره اردیبهشت تئاتر ایران ، مدیر سابق روابط عمومی خانه تئاتر و سردبیر ماهنامه داخلی این تشکل صنفی، دبیر اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه(سینمای خانگی) ایران، کارشناس و کارشناس مجری سینما و تئاتر شبکه های مختلف رادیو و تدریس در دانشگاه از جمله سوابق و فعالیتهای مصطفی محمودی محسوب می شود.
سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، بهمن ماه امسال با دبیری سعید اسدی برگزار می شود.

 




نظرات کاربران