در حال بارگذاری ...

بر اساس اعلام دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر مهلت ارسال آثار بخش مسابقه ی پوستر تمدید شد

مهلت ارسال آثار برای شرکت در بخش مسابقه ی پوستر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 16 آذرماه سالجاری تمدید شد و نسخه‌ی الکترونیک فراخوان "بخش پوستر و هویت بصری" نیز بر روی سایت جشنواره به آدرس wwwfadjrtheaterfestival.com قابل دسترسی است.
به گزارش ستاد خبری روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، دبیرخانه جشنواره در اطلاعیه ای ضمن سپاس از مشارکت هنرمندان برای شرکت در بخش پوستر و هویت بصری سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اعلام کرد: با توجه به تقاضا های مکرر جمعی از متقاضیان حضور در این بخش، مهلت حضور در بخش مسابقه ی پوستر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 16 آذرماه سالجاری تمدید شد.
بر پایه این گزارش و بر اساس فراخوان منتشرشده، بخش پوستر و هویت بصری سی و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر شامل سه رویداد اصلی :الف) مسابقه‌ی پوستر ب) هویت بصری در گروه‌های نمایشی پ) گرافیک در اجراهای جشنواره بوده و شرایط و مقررات هر بخش به تفکیک در فراخوان مشخص شده و از گروه‌های نمایشی، مدیران سالن‌های نمایشی و طراحان گرافیک که آثاری منطبق با شرایط درج‌شده‌ دارند دعوت به عمل آمده با ارائه‌ی آثارشان، در این برنامه هم‌کاری و مشارکت کنند.
بخش مسابقه‌ی پوستر (بخش الف)، که مهلت ارسال آثار آن تا 16 آذر تمدید شده است به آثار یک‌سال اخیر در دو حوزه‌ی پوستر نمایش‌های اجرا شده و پوسترهای مرتبط با تئاتر می پردازد. این آثار پس از انتخاب و داوری، به صورت کتاب منتشر می شود و علاقه‌مندان می‌توانند از نمایشگاه آثار، هم‌زمان با برگزاری سی و چهارمین جشنواره‌ بین المللی تئاتر فجر بازدید کنند. هم‌چنین از آثار برگزیده با اهدا جوایز تقدیر می شود.
سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، بهمن ماه امسال به دبیری سعید اسدی برگزار می شود.

 




نظرات کاربران