در حال بارگذاری ...

حاشیه های اولین روز جشنواره تئاتر فجر

اولین روز جشنواره تئاتر فجر با اتفاقات گوناگونی همراه بود؛ از ادای احترام به شهدای آتش نشان تا نصب بنرهایی از تصاویر هنرمندان در خیابان شهریار.

به گزارش روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر، همزمان با اولین روز جشنواره تئاتر فجر، بنرهایی از تصاویر هنرمندان تئاتر در خیابان شهریار حد فاصل بین تالار وحدت تا تئاتر شهر نصب شده است. اکبر رادی، محمود استاد محمد، بهزاد فراهانی، داود فتحعلی بیگی و ... از جمله هنرمندانی هستند که بنر تصاویرشان نصب شده است.
در این روز بسیاری از گروه‌های نمایشی، اجرای خود را با یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به جان باختگان آتش نشان آغاز کردند و در تمام سالن‌های نمایشی شمع‌هایی به یاد این عزیزان روشن شده بود. در پایان اجرای نمایش « تئاتر سعدی تابستان 32» حسین کیانی نویسنده و کارگردان این نمایش، از تماشاگران خواست تا آتش نشانان جان باخته را تشویق کنند.
نمایشگاه پوستر دوره‌های پیشین جشنواره در راهروی طبقه سوم تئاتر شهر برپا شد . تقریبا تمام نمایش‌ها طبق جدول جشنواره در زمان مقرر اجرا شدند و در این بین برخی از آثار با حدود 15 دقیقه تاخیر به صحنه رفتند.
از دیگر حاشیه های اولین روز جشنواره حضور تماشاگرانی است که با وجود تذکر سالن‌های تئاتر مبنی بر ممنوعیت عکسبرداری و تصویر برداری، با گوشی‌های تلفن همراه خود در طول اجرای نمایش‌ها عکاسی کردند.




نظرات کاربران