در حال بارگذاری ...
نگاهی به نمایش‌های محیطی

روابط ماشینی انسان‌ها در نمایش «4 طبقه»

نمایش « ۴ طبقه » به نویسندگی و کارگردانی محمد هادی عطایی با موضوع ماشینی شدن روابط انسان‌ها در بخش محیطی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، مهدی ضیائیان‌پور ، شاهد پرستار ، محمد هادی عطایی بازیگران نمایشی هستند که طراح صحنه آن بر عهده زهره فضلی و  دستیار کارگردانی اثر نیز بر عهده مینا سید مجرد است.
محمد هادی عطایی در گفتگو با روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر با اشاره به داستان این اثر نمایشی گفت : داستان نمایش درباره زندگی‌هایی است که به سمت ماشینی شدن رفته‌اند. این اثر چهار خانه را با چهار خانواده روایت می‌کند که دل‌هایشان هم مانند خانه‌هایشان کوچک شده و در زندگی‌شان گم شده‌اند.
وی درباره شیوه اجرایی این نمایش توضیح داد: این نمایش در سبک کمدی فانتزی قرار دارد و به استفاده از این شیوه، تمام مشکلات  4 طبقه را به مخاطب نشان می‌دهد و بر او تاثیر می‌گذارد.
عطایی با اشاره به انگیزه‌های خود از اجرای این نمایش گفت : سردی روابط بین آدم‌ها باعث شد تا نمایشی با این موضوع بنویسم و اجرا کنم . مسئله دور شدن آدم‌ها از یکدیگر، اتفاقی است که همه با آن به نوعی دست و پنجه نرم می‌کنند.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.




نظرات کاربران