در حال بارگذاری ...
به کارگردانی آناتولی فروسین

"دزدمونا"ی استرالیایی در جشنواره تئاتر فجر

نمایش «دزدمونا» به کارگردانی آناتولی فروسین از کشور استرالیا در بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه می رود.

نمایش "دزدمونا" نوشته جولانتا جوزکیویچ و کارگردانی آناتولی فروسین از کشور استرالیا در جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌شود. 
به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نمایش "دزدمونا" که به مدت 50 دقیقه اجرا می‌شود؛ کاری از گوه تئاتر کروپکاست، این گروه، نمایش خود را با اقتباس از اُتللو نمایشنامه‌ای نمادین از ویلیام شکسپیر اجرا می کند که به مضامین عشق، دیوانگی و تباهی می‌پردازد. این نمایش گونه ای تصحیح شده و خیره کننده از اتللو است. 
جولانتا جوزکیویچ تنها بازیگر و نویسنده نمایش، هنرمندی لهستانی است. وی مدرک فوق لیسانس در نمایشنامه نویسی و تئاتر دارد. وی گروه کاپکو را درسال 1997 در سیدنی راه اندازی کرد. او در این گروه عناصر ادبی و تصویری تئاتر، حرکت و هنرهای تجسمی را دردرام شاعرانه و پراز استعاره به کارمی گیرد. جوزکیویچ ازجشنواره های مختلفی ازجمله آلبانی، بلژیک، ارمنستان، فرانسه، سوئد و انگلستان جایزه دریافت کرده است. 
آناتولی فروسین – کارگردان نمایش - در سال 1966 درتاجیکستان متولد شد. او دارای فوق لیسانس ادبیات انگلیسی از دانشگاه اوکلند است. آثار متعددی را نیز تاکنون اجرا کرده است که عبارتند از آگاممنون، باغ آلبالو، آنتیگون وخانه برنارد آلبا.
سی ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 26 دی تا 12 بهمن به دبیری سعید کشن فلاح در تهران و 5 استان کشور برگزار خواهدشد.




نظرات کاربران