در حال بارگذاری ...

آثار برگزیده مسابقه پوستر و هویت بصری جشنواره تئاتر فجر در «دیده‌ور»

کتاب «دیده‌ور»، شامل آثار برگزیده مسابقه پوستر و هویت بصری سی ‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از سوی مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش روابط‌ عمومی سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر، کتاب مجموعه آثار برگزیده مسابقه پوستر و هویت بصری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با عنوان «دیده‌ور» در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
در این دوره از مسابقه پوستر و هویت بصری تئاتر، 100 طراح با 353 اثر شرکت کردند که از این میان 69 اثر از 42 طراح به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب و در این کتاب منتشر شدند.
مازیار تهرانی، قباد شیوا و مجیدکاشانی، اعضای هیات داوران این مسابقه بودند. کتاب 118 صفحه دارد و پیام سعید اسدی، دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، بیانیه هئیت داوران و معرفی مختصری از هیات داوران، دیگر بخش‌های آن را تشکیل می‌دهد.
پوستر‌هایی از نمایش‌های«برگشتی در کار نیست»، «روایت عاشقانه»‌، «بزم و رزم»، «قطاری که تمام نشد»، «جاودانگی»، «سهراب و آغاز گرگ»، «دور از دسترس اطفال نگهداری شود»، «وقتی زنجره‌ها شیهه می‌کشند»‌، «کی گفت آری، کی گفت نه»، «اشک‌های خدا شور نیست»، «کازینو»، «آیدا»‌، «چسب زخم» و « مونولوگ» برگزیده‌های این مسابقه بودند که در این کتاب منتشر شده‌اند.




نظرات کاربران