روز دوم جشنواره تئاتر فجر چگونه میگذرد؟! سیوششمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر، دومین روز خود را با دو نمایش «منزل به منزل» و «ریموت تهران» آغاز کرده است.
شب گذشته برگزار شد: گپوگفتی بینافرهنگى به سبک تئاتر ایجاد شبکههای ارتباطی میان هنرمندان ایرانی و خارجی هدف اصلی رزیدنسیهای این دوره از جشنواره است.
ساعت آغاز فروش بلیطهای جشنواره تئاتر اعلام شد ▫️فروش بلیطهای سیوششمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر از امشب آغاز میشود. به گزارش روابط عمومی خبرنگاران و روزنامهنگاران محترم میتوانند از ...
اجرایی از کشور فرانسه: مالیخولیای اژدهایان معرفی اجرای «ملانکولی» یکی از آثار راه یافته به بخش بینالملل جشنواره تئاتر فجر
از ساعت ٢٠ امروز شنبه ٢٣دی ماه سایت فروش جشنواره تئاتر برای خبرنگاران باز میشود شرایط، فرایند تحویل و استفاده از کارت اعتباری
آف استیج امسال چهار مهمان دارد: معرفی نمایش های مهمان بخش خارج از صحنه(آف استیج ) مرغان اینروزی، آن ریسمان گسسته، هجوم به تفسیر و طلوع آفتاب به وقت ۷:۱۴ دقیقه چهار میهمان این بخش از جشنوارهاند.
دبیر جشنواره تئاتر فجر اعلام کرد: اسامی گروه کارشناسان ٧٠ نفره بخش مرور تهران متن یادداشت فرهاد مهندسپور به شرح ذیل است: «تغییر فرآیند انتخاب آثار بخش مرور تهران برای سیوششمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر، سرآغاز روشی است فراگیر، برای ...
اهدای جوایز ویژه در بخش های بین الملل و محیطی - جایزه ویژه بین الملل برگزیده: نمایش «خانه ابری» به کارگردانی مشترک «سیامک احصایی» و «حمید پوراذری»از ایران نمایش «همسرایی یتیمان» به ...
بخش نهایی برگزیدگان معرفی برگزیدگان کارگردانی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر - کارگردانی بخش بین الملل تقدیر: «عامر مسافر آستانه» کارگردان نمایش «صور اسرافیل» برگزیده: «جرزی زون» برای کارگردانی نمایش «همسرایی یتیمان» ...
لیست اسامی برگزیدگان تا به این لحظه نمایشنامه نویسی بخش های بین الملل، محیطی، جوانان، مرور نمایشنامه نویسی بخش بین الملل تقدیر: (نمایشنامه اقتباسی) «سیاوش پاکراه» برای نگارش نمایشنامه «صور اسرافیل» تقدیر می نماید. برگزیده: «حسین پاکدل» ...
بزرگداشت دکتر علی رفیعی با صحبتهایی از محمود کلاری، حسین پاکدل و رضا کیانیان برگزار شد در این بزرگداشت که در آیین پایانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر برگزار شد، این سه هنرمند درباره زیبایی شناسی رفیعی را در تئاتر و سینما منحصر به فرد دانستند.