در حال بارگذاری ...
در اختتامیه سی و دومین دوره

دو نمایش از سمنان به چهلمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

دو نمایش «ماشین نشینها» و « راز شکست فاتحان » به چهلمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان ، سی ودومین جشنواره تئاتر استان سمنان با حضور فرشید فلاح مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، امیرهوشنگ باهنر معاون هنری سینمایی اداره کل ، حسین مسافر آستانه دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر ، برزنده معاون امور مالی انجمن هنرهای نمایشی ایران ،  حسن رونده سرپرست هماهنگی تئاتر استان ها اداره کل هنرهای نمایشی ایران ، دهرویه سرپرست سازمان صدا و سیمای استان ، احمدرضا کاشفی معاون سیمای استان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد 

سید رحیم موسوی دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان آراء هیئت داوران را به شرح ذیل اعلام کرد:

در بخش طراحی نور : جایزه برگزیده به بهنام قاسمی برای نمایش « راز شکست فاتحان » از سمنان اهداء شد.

در بخش طراحی صحنه و طراحی لباس : جایزه برگزیده این دو عنوان به محسن رامه برای نمایش « راز شکست فاتحان » از سمنان اهداء شد .

در بخش طراح گریم : لوح تقدیر به الهام شهاب الملک فرد برای نمایش « راز شکست فاتحان » از سمنان اهداء شد .

در بخش موسیقی : در این بخش هیئت داوران هیچ انتخابی نداشتند .

در بخش بازیگر زن : جایزه برگزیده به سمانه نجار برای بازی در نمایش « راز شکست فاتحان » از سمنان اهداء شد . و از خانم ها، بهار ذوالفقاری برای بازی در نمایش « موزه مرگ » از سمنان و میترا قرایی برای بازی در نمایش « ماشین نشینها » از شاهرود تقدیر بعمل آمد .

در بخش بازیگر مرد : جایزه برگزیده به صادق جهان برای نمایش « راز شکست فاتحان » از سمنان اهداء شد و از آقایان حسین نیک فرد برای بازی در نمایش  « رؤیای آمریکایی » و شهرام آذر مهر برای بازی در نمایش « رؤیای آمریکایی » از سمنان و مجید وحیدی برای بازی در نمایش « با من به جهنم بیا » از دامغان تقدیر بعمل آمد .

در بخش نمایش نامه نویسی : هیئت داوران در این بخش ضمن تقدیر شفاهی از نویسندگان بومی ، هیچ انتخابی نداشتند .

در بخش کارگردانی : جایزه برگزیده به محمدعلی دانشگر برای کارگردانی نمایش « راز شکست فاتحان » از سمنان اهداء شد و از حسن سرچاهی کارگردان نمایش «ماشین نشینها » از شاهرود تقدیر به عمل آمد .

هیئت داوران دو نمایش « راز شکست فاتحان » به کارگردانی محمدعلی دانشگر و نویسندگی اکبر یادگاری و نمایش « ماشین نشین‌ها » به کارگردانی حسن سرچاهی و نویسندگی علی خودسیانی را جهت معرفی به چهلمین جشنواره تئاتر فجر انتخاب کردند.

سی‌ ودومین جشنواره تئاتر استان سمنان به مدت سه روز برگزار شد و هیئت داوران این دوره حسن عابدی،مرتضی رستمی و محسن سراجی بودند.

 




نظرات کاربران