در حال بارگذاری ...

کارگاه روی فراتی لغو شد

کارگاه روی فراتی کارگردان فرانسوی و مدیر«تئاتر ستمدیدگان پاریس» که قرار بود در جشنواره تئاتر فجر برگزار شود، بنا بر محدودیت‌های کرونایی لغو شد.

به گزارش ستاد خبری جشنواره،‌ طبق مصوبه جلسه فوق‌العاده ستاد ملی مدیریت کرونا  مورخ ۲۸ آذر ماه،‌ ورود مستقیم و غیرمستقیم مسافران از هشت کشور آفریقایی و انگلیس،‌ فرانسه،‌ نروژ و دانمارک به خاطر شیوع سویه جدید کرونا به مدت ۱۵ روز ممنوع شده بود و تصور می‌ شد که این شرایط بعد از مدت مقرر لغو شده و این محدودیت تمدید نشود اما متاسفانه با افزایش تعداد مبتلایان به این سویه جدید و بالا رفتن محدودیت‌ها، همچنان این مصوبه لازم‌الاجرا است و به همین دلیل هم وزارت محترم امور خارجه  از صدور ویزا برای برگزارکنندگان این کارگاه ممانعت کرد.

بنا بر این شرایط، کارگاه این کارگردان فرانسوی با عنوان «جهان بدون مرز» در چهلمین جشنواره تئاتر فجر برگزار نخواهد شد .دبیرخانه جشنواره امیدوار است با بهبود شرایط کرونایی تئاتر کشور درموقعیت بهتری میزبان این هنرمند باشد.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود و اخبار آن در سایت fitf.ir در دسترس است.




نظرات کاربران