در حال بارگذاری ...
مدیر بخش «رادیو تئاتر» چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب شد

امین رهبر در حکمی از سوی کوروش زارعی دبیر جشنواره به عنوان مدیر بخش «رادیو تئاتر» چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر؛ کوروش زارعی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در حکمی، مدیریت بخش  «رادیو تئاتر» جشنواره را به امین رهبر سپرد.

در متن این حکم آمده است:
«جناب آقای دکتر امین رهبر
نظر به سوابق اجرایی حضرتعالی در حوزه‌ی رسانه و نمایش رادیویی و با توجه به تجربیات شما در برگزاری بخش رادیوتئاتر در چند دوره از جشنواره‌ی تئاتر فجر و با عنایت به انتظار بجا و شایسته‌ی مخاطبان این گونه‌ی نمایشی خاص و قابلیت‌ها و توان آن در تأمین اهداف عالیه‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر با تکیه بر تعامل تئاتر و رادیو، ازاین‌رو به‌عنوان مدیر بخش «رادیوتئاتر» چهل و یکمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر منصوب می‌شوید. باشد که حضور شما و جلوه‌ی پررنگ این بخش نویدبخش ظهور و فتح مرزهای نو در نمایش و نمایشگری باشد.


گفتنی است ، امین رهبر دکتری فلسفه هنر از دانشگاه آزاد واحد همدان است.ایشان تهیه کننده ٫ سردبیر و نویسنده تعداد زیادی برنامه و نمایش رادیویی بوده و همچنین در چهار دوره اخیر جشنواره بین المللی تاتر فجر بعنوان مدیر بخش رادیو تاتر مشغول فعالیت بوده و از آثار ایشان در بخش پژوهش می توان به دو مقاله ی علمی و پژوهشی در حوزه تاتر و سینما و همچنین یک کتاب چاپ شده در این حوزه اشاره کرد.ایشان در حال حاضر مدیر دفتر ادبیات نمایشی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو نیز هستند.




مطالب مرتبط

کارگردان راه‌یافته به بخش تئاتر دانشجویی جشنواره تئاتر فجر مطرح کرد

حضور در جشنواره فجر باعث شد به ادامه مسیر امیدوار شوم
کارگردان راه‌یافته به بخش تئاتر دانشجویی جشنواره تئاتر فجر مطرح کرد

حضور در جشنواره فجر باعث شد به ادامه مسیر امیدوار شوم

افشین حسنی‌کیا، کارگردان نمایش «اوبِرمِنش» با بیان اینکه در چند سال اخیر به دلیل هزینه‌ بالای سالن‌های خصوصی، موفق به اجرای آثارم نمی‌شدم، گفت جشنواره فجر فرصتی به من داد تا دوباره به ادامه مسیر امیدوار شوم.

|

نظرات کاربران