در حال بارگذاری ...

معرفی اعضای هیات داوران مسابقه رادیوتئاتر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

اعضای هیات داوران مسابقه رادیوتئاتر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ایوب آقاخانی، فریدون محرابی و بهرام ابراهیمی به عنوان هیات داوران بخش مسابقه رادیو تئاتر آثار این بخش را داوری می‌کنند.
ایوب آقاخانی 
ایوب آقاخانی نمایشنامه‌نویس، کارگردان، بازیگر و مدرس دانشگاه، در سال 1354 در تبریز متولد شد. وی نویسندگی و کارگردانی نمایش های رادیویی متعددی را برعهده داشته است.
فریدون محرابی
فریدون محرابی متولد سال 1358، دارای مدرک کارشناسی بازیگری از دانشگاه هنر و معماری و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکده سینما و تئاتر و بازیگر و کارگردان رادیو و تئاتر و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. 
بهرام ابراهیمی
بهرام ابراهیمی متولد ۱۳۳۴ در قم بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. وی تاکنون در نمایش های رادیویی زیادی ایفای نقش کرده است. 
سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری نادر برهانی مرند، از 10 تا 21 بهمن در تهران برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با یکی از مدرسان کارگاه‌های آموزشی جشنواره فجر42

سعید ذهنی: کارکرد موسیقی در تئاتر، فقط تشدید عواطف نیست
گفت‌وگو با یکی از مدرسان کارگاه‌های آموزشی جشنواره فجر42

سعید ذهنی: کارکرد موسیقی در تئاتر، فقط تشدید عواطف نیست

سعید ذهنی، آهنگساز و مدرس موسیقی که در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، کارگاهی آموزشی با عنوان «کارکردهای موسیقی در تئاتر» برگزار کرد، استفاده از موسیقی برای تشدید عواطف را دم‌دستی‌ترین کارکرد آن در هنرهای نمایشی دانست. او در همین راستا، بر ضرورت شناخت آهنگساز ...

|

از چالش‌های بین‌الملل تا رویش‌های بخش دانشجویی به روایت دبیر تئاتر فجر

از چالش‌های بین‌الملل تا رویش‌های بخش دانشجویی به روایت دبیر تئاتر فجر

مهدی حامدسقائیان دبیر چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر با وجود اینکه هزینه گروه‌های خارجی را در این رویداد بسیار بالا توصیف می‌کند تاکید می‌کند که «نمیگذارم آثار ضعیف به هیچ وجه در جشنواره تئاتر فجر اجرا بشوند و بنا بر اجرای آثار خوبی است که برای شرکت در جشنوراه اعلام امادگی ...

|

نظرات کاربران