در حال بارگذاری ...
مدیر روابط عمومی، تبلیغات و تشریفات جشنواره تئاتر فجر عنوان کرد؛

بلیت فروشی بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود

وحید لک مدیر روابط عمومی، تبلیغات و تشریفات سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر درباره  فروش بلیت آثار و تبلیغات محیطی این رویداد هنری توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، وحید لک مدیر روابط عمومی، تبلیغات و تشریفات سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره بلیت فروشی و برنامه‌های تبلیغاتی این رویداد گفت: تا تاریخ 9 بهمن ماه در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) قرار داریم و به دلیل تقارن با این ایام تصمیم گرفتیم که تبلیغات همه بخش‌های جشنواره به طور گسترده از تاریخ 10 بهمن آغاز شود.

وی در خصوص خرید از سامانه فروش بلیت جشنواره نیز توضیح داد: طبق اعلام قبلی هموطنان عزیز می‌توانند از ساعت 20 امروز سه شنبه 8 بهمن به سایت تیوال مراجعه و اقدام به خرید بلیت نمایش کنند. اصحاب رسانه و منتقدان نیز که قرار بود از ساعت 12 امروز سه شنبه 8 بهمن برای خرید به این سایت مراجعه کنند، به دلیل اختلال پیش آمده، فردا چهارشنبه ( 9 بهمن) از ساعت 12 می توانند با مراجعه به سایت تیوال بلیت‌های اختصاص یافته به این بخش را تهیه کنند.

لک خاطر نشان کرد: ردیف‌های ویژه اصحاب رسانه و هنرمندان در هر سالن نمایش مشخص و تفکیک شده و سهم رسانه‌ها محفوظ است و بلیت فروشی بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی، تبلیغات و تشریفات جشنواره خاطر نشان کرد: امسال کارت‌های هوشمند در اختیار اصحاب رسانه، منتقدان و مهمانان خارجی قرار گرفته است که به چند دلیل این اتفاق امسال با همت مسئولان جشنواره انجام شد. این کارت علاوه بر اینکه ورود و خروج همه حاضران در جشنواره را تسهیل می کند، از طرفی این امکان را برای دارندگان کارت فراهم کرده است که علاوه بر تئاتر شهر بتوانند در سالن های دیگر جشنواره از خدمات رفاهی برخوردار شوند. این کارت‌های هوشمند همچنین می‌تواند آمار تردد و استقبال از جشنواره را به تفکیک اعلام و ثبت کند‌.

وی با اشاره به همکاری جشنواره تئاتر فجر با شهرداری تهران تاکید کرد: امسال با توجه به همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران و شهرداری منطقه 11 و همینطور ستاد برگزاری جشنواره، تصمیم گرفته شد تبلیغات مناسب تری برای جشنواره انجام شود. این تبلیغات به صورت بیلبورد و پرتابل در سطح شهر و مقابل سالن‌های تئاتر انجام خواهد شد.

لک در پایان عنوان کرد: در فضای رسانه های دیداری و شنیداری هم تعاملاتی شکل گرفته است که کمک شایانی به اطلاع رسانی‌های عمومی و پوشش برنامه‌های جشنواره می‌کند. گروه‌های مختلف از شبکه های سراسری نیز می توانند از روز شنبه 12 بهمن در سالن انتظار مجموعه تئاتر شهر مستقر و به پوشش برنامه های جشنواره بپردازند. لازم به ذکر است که جشنواره از تاریخ 10 بهمن با نمایش‌های بخش به علاوه فجر آغاز و اجراهای بخش‌های دیگر نیز از تاریخ 11 بهمن شروع می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران