در حال بارگذاری ...
رییس انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری:

جشنواره‌ی استانی فرصت مغتنمی برای هنرمندان و گروه های نمایشی است

شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری از ۲۰ الی ۲۳ دی ماه میزبان سی و هفتمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر استانی است.

به گزارش روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر، رئیس انجمن هنرهای نمایشی  استان چهارمحال و بختیاری گفت: استان چهارمحال و بختیاری از 20 الی 23 دی ماه برای دومین سال متوالی میزبان رویداد بزرگ تئاتر ایران است.

فرشید بزرگ نیا افزود: در این جشنواره شش گروه شامل منتخبین جشنواره های استانی ،گروه منتخب جشنواره‌ی لاله های سرخ اندیمشک، گروه منتخب جشنواره‌ی کودک و نوجوان همدان و منتخبین جشنواره‌ی بین الملی فجر حضور دارند.

بزرگ نیا گفت: هنرمندان تئاتر استان و مردم خون گرم چهارمحال و بختیاری میزبان گروه های منتخب تئاتر استان های تهران،البرز،خوزستان (آبادان)  و کرمانشاه هستند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری افزود: در این جشنواره گروه  حرفه‌ای « بدن دیوانه» با اثر «هدیه مرموز » با بازیگری و کارگردانی «یاسر خاسب» نیز حضور دارد که تا کنون در چند فستیوال جهانی حضور موفق داشته و در کشورهایی چون ایتالیا، آلمان، فرانسه، هلند، لهستان، سوئیس، تونس، برزیل، دانمارک، هند و آمریکا ... اجرا شده است.

بزرگ نیا برگزاری این جشنواره را فرصت مغتنمی برای هنرمندان و گروه های نمایشی استان و مخاطبین نمایش اعلام کرد و گفت: استان چهارمحال و بختیاری در برگزاری جشنواره های ملی و بین المللی موفق بوده و امیدواریم با حمایت مسئولین ارشد استانی بتوانیم دیگر جشنواره های ملی و بین المللی تئاتر را نیز در استان برگزار کنیم.

 سی و هفتمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر استانی به میزبانی چهارمحال و بختیاری از 20 الی 23 دی ماه در تالار نمایش مهر واقع در میرآباد غربی میدان ابوریحان برگزار خواهد شد.

گفتنی است جشنواره‌ی فجر استانی در سی و هفتمین دوره از جشنواره‌ی تئاتر فجر با گذر از هفت استان از 16 دی 1397 در اردبیل آغاز می شود و تا 19 دی در این استان اجرا می شود و سپس از 18 تا 21 دی در منطقهی آزاد اروند، 19 تا 22 دی در استان یزد، 20 تا 23 دی در استان چهارمحال و بختیاری، 21 تا 24 دی در استان لرستان، 22 تا 25 دی در استان سیستان و بلوچستان و از 23 تا 26 دی در استان کرمانشاه ادامه پیدا می‌کند.




نظرات کاربران