در حال بارگذاری ...
دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی فجر برگزار می کند

سمینار پژوهشی بررسی تئاتر پس از انقلاب اسلامی

سمینار پژوهشی "بررسی تئاتر پس از انقلاب اسلامی" به همت دبیرخانه‌ی سی و هفتمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر و با سخنرانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاترفجر ، در این سمینار یک روزه که شنبه 6 بهمن ماه 1397 در تالار کنفرانس تئاتر شهر برگزار خواهد شد، 10 پژوهشگر منتخب، مقالات پژوهشی خود را ارائه خواهند کرد. 

به گفته‌ی مهدی حامد سقائیان (دبیر علمی سمینار پژوهشی بررسی تئاتر پس از انقلاب اسلامی) این سمینار پژوهشی از 9 صبح آغاز و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.
در این سمینار که با سخنرانی معاون امور هنری آغاز خواهد شد پژوهشگرانی همچون دکتر بهروز بختیاری، نیلوفر زارع، محمدرضا رسولی، پریسا کیومرثی، آیدا حق نژاد، دکتر حمیدرضا افشار، سید حسین رسولی، سید محمد مداح حسینی، مرجان پورغلامحسین، میرمحمدرضا حیدری و دکتر غلامحسین دولت آبادی مقالات خود را ارائه می کنند. همچنین در پایان نشست موضوعی با عنوان "تئاتر ایران پس از انقلاب اسلامی" با حضور نصرا... قادری، دکتر مجید سرسنگی و دکتر مهرداد رایانی مخصوص برگزار خواهد شد. شرکت در این سمینار برای پژوهشگران و علاقمندان آزاد است.

این سمینار در ذیل برنامه های پیش بینی شده در بخش "چهل سالگی انقلاب اسلامی است" است که مدیریت آن را رضا صمدپور بر عهده دارد.

سی و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از 22 بهمن تا 4 اسفند برگزار خواهد شد.

جدول زمانبندی این نشست را از اینجا دریافت کنید.




نظرات کاربران