دبیرخانه ی فجر اعلام کرد:
تبلیغات محیطی در ایستگاه ها و واگن های مترو و اتوبوس های شهری آغاز شد
به گفته ی دبیرخانه ی سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر ایستگاه ها و واگن های متروی تهران میزبان تبلیغات محیطی این جشنواره شده اند.
به گزارش روابط عمومی این جشنواره، طبق تفاهم نامه ی انجام پذیرفته با شرکت بهره برداری قطارهای شهری متروی تهران تبلیغات محیطی در ایستگاه های منتخب و واگن های مترو آغاز شد.
وحید لک مدیر تبلیغات و تشریفات سی هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر گفت: مرحله ی دوم تبلیغات محیطی همزمان با پس از پایان ایام سوگواری آغاز خواهد شد و طبیعتا علاقمندان تئاتر با تبلیغات گسترده تری مواجه خواهند شد.
وی ادامه داد: در ادامه ی تبلیغات محیطی و منطقه ای سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر، تبلیغات این دوره از جشنواره در ایستگاه های مختلف مترو و در تصمیمات شهری از چند روز پیش آغاز شد.
او همچنین افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و توافقات به عمل آمده با شرکت بهره برداری قطارهای شهر تهران (مترو) برای آگاهی و اطلاع رسانی بهتر و بیشتر و با توجه به ترددهای بی شمار مردم در طول روز از خطوط مترو، این برنامه ریزی از هفته ی گذشته عملیاتی شده و تا پایان جشنواره ادامه خواهد داشت.
مدیر تبلیغات و تشریفات جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر در پایان اضافه کرد: اکران اعلان جشنواره، پخش تیزر و ... در ایستگاه ها و واگن های قطار از جمله امور تبلیغی این دوره از جشنواره در فضای مترو است.
سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از 22 بهمن تا 4 اسفند برگزار خواهد شد.