در حال بارگذاری ...
نادر برهانی مرند در گفتگو با صبا:

آماده برپایی جشنواره تئاتر فجر در استاندارد جهانی هستیم/ رعایت نظم برنامه‌ها

دبیر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از آماده بودن برای آغاز این رویداد از ۲۲ بهمن و برپایی آن در عین نظم و استاندارد خبر داد.

نادر برهانی مرند دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره آمادگی برای آغاز این رویداد هنری در ۲۲ بهمن به خبرنگار صبا گفت: سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر ۲۲ بهمن با برنامه‌ای منظم و با اجرای نمایش‌ها آغاز می‌شود.

 

وی با تاکید بر جدیت برگزاری جشنواره‌ توضیح داد: جشنواره امسال که همزمان با چهل سالگی انقلاب برگزار می‌شود با جدیت و طبق برنامه برگزار می شود و مطمئنا نتیجه خوبی در اختتامیه دریافت خواهیم کرد.

 

برهانی مرند درباره انتخاب نمایش‌ها در بخش‌های مختلف گفت: امسال شرکت‌کنندگان موقع ثبت نام به اختیار خودشان بخش‌های مسابقه را انتخاب می‌کردند و ویژگی هر بخش در فراخوان به شرکت کنندگان اعلام شده بود، اما این امکان هم وجود دارد که نمایشی در بخش بین‌الملل بازخورد بهتری داشته باشد ولی در بخش مسابقه «ایران» شرکت کرده باشد.

 

دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در پایان بیان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا جشنواره‌ آبرومند در سطح بین‌الملل برگزار شود و امیدوارم در کنار ۱۵۰ گروه نمایشی که در بخش صحنه‌ای هستند، بهترین اتفاق‌ها رقم بخورد.

 

سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند برگزار خواهد شد.

 

نسترن معصوم پور