در حال بارگذاری ...
امیرعلی نبویان در گفتگو با صبا:

برای اولین‌بار به عنوان کارگردان در تئاتر فجر هستم/ ارواح در صف تناسخ!

امیرعلی نبویان که با نمایش «تناسخ سه تا سی و پنج تومن» در بخش مسابقه «ایران دو» تئاتر فجر شرکت کرده درباره اولین حضور به عنوان کارگردان در این رقابت صحبت کرد.

امیرعلی نبویان که نمایش «تناسخ سه تا سی و پنج تومن» را با اجرای دو بازیگر برای سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر آماده کرده است درباره موضوع نمایش در گفتگو با خبرنگار صبا بیان کرد: نمایش «تناسخ سه تا سی و پنج تومن» یک کمدی و به‌ نوعی یک شوخی با ماجرای تناسخ است.

 

به گفته وی، داستان این نمایش در یک شرکت خیالی به‌ نام «تناسخ گستران شرق» در جریان است که کار این شرکت معرفی کالبد جدید به ارواح برای حلول است.

 

وی درباره اجرای نمایش «تناسخ سه تا سی و پنج تومن» در سال ۹۷ گفت: این نمایش در تیر و مرداد امسال در سالن پالیز ۳۰ شب اجرا رفت و استقبال مردم خوب بود به همین دلیل فرم جشنواره تئاتر فجر را پر کردیم و نمایش در بخش مسابقه «ایران دو» پذیرفته شد.

این نویسنده و کارگردان تئاتر درباره نام نمایش خود گفت: نام نمایش «تناسخ سه تا سی و پنج تومن» به این دلیل گذاشته شده است که نمایش در سه پرده اجرا می شود و قیمت بلیت آن هم سی و پنج هزار تومن است.
 
نبویان هدف نوشتن متن را اینگونه توضیح داد: متن نمایش «تناسخ سه تا سی و پنج تومن» یک کمدی است و سبک زندگی را از نگاهی دیگر بیان می‌کند.

وی در پایان درباره حضور اولین بارش در مقام کارگردان در جشنواره تئاتر فجر گفت: من برای اولین بار به عنوان صاحب اثر در جشنواره تئاتر فجر شرکت کرده‌ام و مطمئنم سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر با دبیری نادر برهانی مرند با اتفاقاتی خوب در مسیر تئاتر برگزار می‌شود.
 

نمایش «تناسخ سه تا سی و پنج تومن» به نویسندگی و کارگردانی امیرعلی نبویان و بازی هومن حاجی عبدالهی و بهار نوروزپور در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر روی صحنه می‌رود.

 

نسترن معصوم پور