در حال بارگذاری ...
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تئاترهایی که به ارزش ها و اعتقادات ما می پردازند، حاوی پیام های بزرگ جهانی هستند

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از تماشای نمایش «نامیرا» در اولین روز جشنواره ی سی و هفتم تئاتر فجر گفت: تئاترهایی که به ارزش ها و اعتقادات ما می پردازند، حاوی پیام های بزرگ جهانی هستند

به گزارش روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر، شامگاه دوشنبه 22 بهمن و در اولین روز سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، سید محمد مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، نادر برهانی مرند دبیر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به همراه جمعی از مدیران ستادی به  تماشای نمایش خیابانی «نامیرا» به کارگردانی امیرحسین شفیعی نشستند.

معاون هنری وزیر ارشاد پس از پایان اجرای نمایش «نامیرا» که به مهدی ثامنی راد شهید مدافع حرم تقدیم شد، از تماشای این اثر ابراز خرسندی کرد و گفت: جشنواره ی تئاتر فجر به علت تراکم آثار محمل خوبی برای هنرمندان است تا از فضای هنری ایجاد شده استفاده ی بهینه نمایند. 

وی با بیان اینکه تئاتر روایتگر حال و احوال جوامع است و هنرمند به عنوان عضوی از یک جامعه متاثر از این اوضاع خواهد بود، افزود: امشب در اجرای اول جشنواره ی سی و هفتم تئاتر فجر، مشاهده گر یکی از بزرگترین رخدادهای جامعه ی خود به زبان هنر بودیم.

حسینی در ادامه سخنان خود نقش تئاتر متعهد را در صدور پیام انقلاب اسلامی چنین تشریح کرد: نمایش های متاثر از وقایع دفاع مقدس، نشان دهنده ی آیین ها و سنت‌های ما و حاوی پیام های بزرگ جهانی است. 

معاون هنری وزیر ارشاد در پایان سخنان خود اظهار کرد: استقبال زیاد مخاطبان  از این گونه آثار نشان دهنده ی میزان ارتباطی است که با جامعه برقرار کرده اند به طوری که طبق آمار به لحاظ جذب تماشاگر در جایگاه سوم قرار دارند. 

سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از 22 بهمن آغاز و تا 4 اسفند ادامه خواهد داشت.




نظرات کاربران