در حال بارگذاری ...
یک مسابقه‌ی آنلاین با هدف افزایش اطلاعات؛

همکاری «اسنپ کیو» با جشنواره‌ی تئاتر فجر

«اسنپ کیو» جدیدترین اپلیکیشن گروه اسنپ با هدف معرفی بیش از پیش آن‌چه در سی و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر می‌گذرد در قالب یک مسابقه‌ی آنلاین اطلاعات عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر، جشنواره‌ی سی و هفتم که از ۲۲ بهمن آغاز شده است، تا چهارم اسفند به دبیری نادر برهانی‌مرند ادامه دارد. ۱۵۵ اثر نمایشی در این دوره از جشنواره شرکت کرده‌اند که شامل ۱۳ اثر خارجی و ۱۴۲ اثر ایرانی ( ۸۸ نمایش صحنه‌ای، ۲۶ نمایش خیابانی، ۱۸ اثر در بخش دیگرگونه‌های اجرایی و ۱۰ اثر رادیویی) است. از میان ۱۴۲ اثر ایرانی، ۶۵ نمایش از دیگر استان‌ها و باقی از تهران هستند.

 

یکی از حامیان سی و هفتمین جشنواره‌ی تئاتر فجر، «اسنپ کیو» است. «اسنپ کیو» که جدیدترین اپلیکیشن از گروه اسنپ و یک مسابقه آنلاین اطلاعات عمومی است، در اولین روز از جشنواره، مسابقه‌ی خود را به پخش تیزر و معرفی آثار این دوره از جشنواره اختصاص داد. این مسابقه هر روز به صورت زنده برگزار و توسط یک مجری اجرا می‌شود. 
در این مسابقه‌ی اطلاعات عمومی که هر روز بیش از صدهزار نفر همزمان در آن شرکت می‌کنند، علاوه بر معرفی آثار سی و هفتمین دوره از جشنواره، سوالاتی نیز در مورد جشنواره‌ی تئاتر فجر از شرکت‌کنندگان پرسیده می‌شود. 
سی و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر از ۲۲ بهمن تا چهار اسفند ۱۳۹۷ به دبیری نادر برهانی‌مرند در جریان است.




نظرات کاربران