در حال بارگذاری ...

انتشار فراخوان پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایران

فراخوان پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایران که همزمان با سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزار می‌شود، منتشر شد.

به گزارش دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایران همزمان با سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به‌منظور ارائه تولیدات نمایشی ایران به تهیه‌کنندگان، مدیران و دبیران تئاترهای دولتی و خصوصی، دبیران جشنواره‌های دولتی و خصوصی، پروموترهای سایر کشورها بهمن‌ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

ارائه و معرفی توانایی هنرهای نمایشی ایران، تلاش برای ارتقای اقتصادی تئاتر ایران، ایجاد زمینه رقابت سالم برای دستیابی به بازارهای بهتر و وسیع‌تر، افزودن برشمار مخاطبان و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی ایران در سطح بین‌الملل، تقویت بخش خصوصی در مراودات فرهنگی و هنری، ارتباط نزدیک هنرمندان با مهمانان بازار، تبدیل ایران به‌عنوان قطب عرضه و تقاضای آثار هنری خاورمیانه و غرب آسیا و معرفی فرهنگ و هنر کشور در گستره جهانی ازجمله اهدافی است که برای برگزاری این بازار در نظر گرفته‌شده است. فرم درخواست شرکت در این رخداد در سامانه fitf.theater.ir  قرارگرفته و آخرین‌مهلت تکمیل آن از سوی دبیرخانه، سی‌ام آذرماه ۹۸ اعلام‌شده است.

جزییات فراخوان و ضوابط حضور در این رخداد بین‌المللی نیز در سایت جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به نشانی fitf.theater.ir  قرار دارد. پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایران از ۱۳ تا ۱۷ بهمن‌ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای  نمایشی ایران و انستیتو بین الملی تئاتر برگزارکنندگان این رخداد هستند.

متن فراخوان را می توانید از اینجا یا از فایل های ضمینه دانلود کنید.




نظرات کاربران