در حال بارگذاری ...
حجت الاسلام و المسلمین احمد مازنی در حاشیه تماشای نمایش «برگشتن»:

کمیسیون فرهنگی مجلس بر افزایش بودجه تئاتر تاکید دارد

حجت الاسلام و المسلمین احمد مازنی در حاشیه حضور در سی و هشتمین جشنواره بین‎‌المللی تئاتر فجر بیان کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بر افزایش بودجه تئاتر در لایجه بودجه تاکید دارد.

به گزارش ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، حجت الاسلام و المسلمین احمد مازنی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در مجموعه تئاتر شهر از سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بازدید کرد. 
وی که برای تماشای نمایش «برگشتن» به کارگردانی حسین مسافر آستانه به این مجموعه آمده بود، در پاسخ به سوال خبرنگار ستاد خبری جشنواره مبنی بر تاکید مقام معظم رهبری بر افزایش بودجه حوزه تئاتر، درباره اقدامات نمایندگان مجلس برای عملی کردن این هدف، گفت: ما تلاش خود را کردیم که بودجه حوزه تئاتر افزایش پیدا کند و مطمئنا برای تصویب لایحه بودجه در صحن علنی مجلس بر این موضوع تاکید خواهیم کرد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: خواهش می‌کنم اهالی رسانه هم در این زمینه، در وقت خاص خود مطالبه‌گر و پیگیر باشند. همچنین دوستان ما در دولت به طور ویژه همکاران ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فصل بودجه که آخرین مرحله خود را سپری می کند و از تلفیق گذشته و به صحن رسیده است، بخش های مربوط به تئاتر را باید لحاظ کنند. 
سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند تا 21 بهمن در حال برگزاری است.




نظرات کاربران