در حال بارگذاری ...

کتاب تاریخچه و سایت جشنواره تئاتر فجر رونمایی می‌شوند

آیین رونمایی از کتاب تاریخچه و فاز اول سایت جامع جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر فردا(یکشنبه ۲۰ بهمن) در مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، مراسم رونمایی از کتاب تاریخچه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که به مرور این رویداد هنری از دوره اول تا سی و هفتم می‌پردازد و همچنین فاز اول سایت جامع جشنواره فردا(یکشنبه 20 بهمن) با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی، دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و جمعی از هنرمندان تئاتر برگزار می‌شود.

پدیده آورنده کتاب تاریخچه جشنواره تقی اکبرزاده است که درآن به معرفی هر دوره جشنواره، نمایش‌های اجرا شده، برگزیدگان ودیگر جزییات می‌پردازد.

سایت جامع و دو زبانه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز شامل جزییات 37 دوره برگزاری این رویداد هنری است و مخاطبان، هنرمندان ایرانی و غیرایرانی می‌توانند از طریق آن به اطلاعات موردنیاز خود درباره جشنواره تئاتر فجر دسترسی داشته باشند.

این مراسم ساعت 15:30 در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با یکی از مدرسان کارگاه‌های آموزشی جشنواره فجر42

سعید ذهنی: کارکرد موسیقی در تئاتر، فقط تشدید عواطف نیست
گفت‌وگو با یکی از مدرسان کارگاه‌های آموزشی جشنواره فجر42

سعید ذهنی: کارکرد موسیقی در تئاتر، فقط تشدید عواطف نیست

سعید ذهنی، آهنگساز و مدرس موسیقی که در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، کارگاهی آموزشی با عنوان «کارکردهای موسیقی در تئاتر» برگزار کرد، استفاده از موسیقی برای تشدید عواطف را دم‌دستی‌ترین کارکرد آن در هنرهای نمایشی دانست. او در همین راستا، بر ضرورت شناخت آهنگساز ...

|

از چالش‌های بین‌الملل تا رویش‌های بخش دانشجویی به روایت دبیر تئاتر فجر

از چالش‌های بین‌الملل تا رویش‌های بخش دانشجویی به روایت دبیر تئاتر فجر

مهدی حامدسقائیان دبیر چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر با وجود اینکه هزینه گروه‌های خارجی را در این رویداد بسیار بالا توصیف می‌کند تاکید می‌کند که «نمیگذارم آثار ضعیف به هیچ وجه در جشنواره تئاتر فجر اجرا بشوند و بنا بر اجرای آثار خوبی است که برای شرکت در جشنوراه اعلام امادگی ...

|

نظرات کاربران