در حال بارگذاری ...
در آخرین روز از اجراهای جشنواره تئاتر فجر چه می‌گذرد؟ 

جشنواره سی و هشتم در مسیر پایان قرار گرفت

اجراهای سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تمامی بخش‌ها فردا(یکشنبه ۲۰ بهمن) به کار خود پایان می‌دهند. 

به گزارش ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، یکشنبه ۲۰ بهمن ماه در  آخرین روز از سی ‌و‌ هشتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر، در بخش تئاتر صحنه‌ای نمایش‌های «همه‌ی فرزندان مکبث» به کارگردانی مجتبی رستمی فر ساعت 20 در تالار اصلی، «کریم‌لوژی» به کارگردانی رضا بهرامی ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسو، «واگیر ندارد» به کارگردانی ساشا کشوادی ساعت ۱۷ و ۱۹ در تالار سایه و نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه‌ها خانه می‌کند اتللو»  به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی در ساعات 17:30  و ۲۰ در تالار قشقایی مجموعه‌ تئاتر شهر اجرا می‌شوند.
همچنین نمایش «مارلون براندو» به کارگردانی مهران رنجبر ساعت ۱۸ و ۲۰:۴۵ در سالن سمندریان تماشاخانه‌ ایرانشهر اجرا می‌شود. تماشاخانه‌ی سرو نیز در روز آخر اجراهای جشنواره ساعت 18 میزبان نمایش «پشت دیوار عمارت» به کارگردانی حمید ابراهیمی است. 
در بخش «به علاوه‌ فجر» نیز نمایش‌هایی که در این روز اجرا دارند، عبارت‌اند: «دی‌زنگرو» به کارگردانی آیدا عزت‌آبادی ساعت ۱۹ در تماشا‌خانه‌ ایران تماشا، «رهایی از شائولین» به کارگردانی متین اوجانی ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه‌ دیوار چهارم، «رپرتاژ اندیشه‌های کال» به کارگردانی علی طاهری ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه‌ آژمان۱ و «آن یگانه می‌کشد» به کارگردانی مرضیه شاطرطوسی ساعت۱۹:۳۰ در تماشاخانه‌ آژمان۲.
در بخش تئاتر خیابانی نیز نمایش‌های «دست‌کاری» به کارگردانی مهدی ضیاییان‌پور، «میمون کشی» به کارگردانی سعید خیراللهی، «گل‌پری» به کارگردانی سعید بادینی، «#همه-همدردیم» به کارگردانی یاسر میرحمیدی و «سرباز» به کارگردانی پژمان شاهوردی به ترتیب از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محوطه‌ مجموعه‌ی تئاتر شهر اجرا می‌شوند.
نمایش‌های «چیز میز» به کارگردانی حسنا قبادی و «قهرمان کیست؟» به کارگردانی مارال ایزدبخش به ترتیب در ساعات ۱۶:۳۰ و ۱۷ در محوطه‌ خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود. دو نمایش «سیرک» به کارگردانی سمیه مهری و «میمون کشی» به کارگردانی سعید خیراللهی به ترتیب ساعت ۱۰:۳۰ و ۱۱ در ایوان انتظار متروی میدان ولیعصر اجرا می‌شوند.
نمایش محیطی «بیا جلوتر» به کارگردانی سجاد باقری ساعت 21 در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می‌شود. 
همچنین رادیو تئاتر «سردار عشق» به کارگردانی بهرام ابراهیمی ساعت 18:30 در تالار رودکی به صحنه می‌رود. 
در آخرین روز از اجراهای جشنواره همچنین از فاز اول سایت جامع و دو زبانه و کتاب تاریخچه این رویداد هنری که شامل جزییات 37 دوره گذشته آن است، ساعت 15:30 در سالن مشاهیر تئاتر شهر رونمایی خواهد شد. 
سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند دوشنبه 21 بهمن در تالار وحدت به کار خود پایان می‌دهد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران