در حال بارگذاری ...
میرطاهر مظلومی:

دقت و عدالت اساس کار داوری است

میرطاهر مظلومی عضو هیات انتخاب بخش رادیوتئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بیان کرد: دقت و عدالت اساس کار داوری است و همین مهم موجب می شود تا حقی از شرکت کنندگان تضییع نشود.

به گزارش روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، میرطاهر مظلومی که در زمینه بازیگری رادیو، تأتر، سینما، تلویزیون و همچنین بازیگری و کارگردانی رادیویی و صداپیشگی و مدیریت دوبلاژ فعالیت های حرفه ای درخشان و گوناگونی داشته است و این روزها نیزبه عنوان داور جشنواره ها حضور پررنگ ، حرفه ای و موثری در هیأت انتخاب داوران دارد به عنوان یکی از اعضای هیات انتخاب سی و نهمین جشنواره تأتر فجر از ظرافت های داوری عادلانه در جشنواره ها گفت.

مظلومی بیان کرد: هر گاه به عنوان داور در جشنواره های مختلف انتخاب شدم دقت و عدالت در انتخاب آثار را سرلوحه کار خویش قرار دادم، چراکه تلاش و زحمات یک گروه چه از تهران باشد چه شهرستان می بایست تمام و کمال در نظر گرفته شود تا خدای ناکرده حقی از شرکت کنندگان تضییع نشود.

وی افزود : در داوری آثار، لحظه به لحظه یک نمایش رادیویی را بارها و بارها گوش می دهم و آن را از تمامی جهات از نویسندگی و کارگردانی گرفته تا بازیگری، افکتوری و صدابرداری مورد بررسی دقیق قرار می دهم زیرا معتقدم صرفأ با یک بار گوش دادن نمی توان به درستی درباره جزییات یک اثر اظهار نظری دقیق داشت.

مظلومی عنوان کرد: یک داور آگاه می بایست با وجدان و دقت نظر کامل آثار را بررسی کند و خوشبختانه در تیم هایی که به عنوان داور حضور داشته ام در کنار همکاران حرفه ای و کاربلدم جوانب صداقت و جوانمردی را در داوری مد نظر داشته ایم و حتی اگر زمانی به لحاظ تکنیکی با دوستان دچار اختلاف نظر شده ام ، تلاش کردم  تا با مطرح کردن توضیحات فنی درباره اثر آنها را مجاب کنم تا تصمیمی عادلانه و منصفانه در مورد انتخاب یک اثر گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: جا دارد از زحمات و دقت و مدیریت دکتر امین رهبر به عنوان دبیر بخش رادیو تأتر تشکر کنم که همواره در تلاش است بخش ایشان به بهترین شکل برگزار شود.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه 11 تا 21 بهمن 99 برگزار می شود.




نظرات کاربران