در حال بارگذاری ...
مهلت ارسال آثاربخش صحنه ایی چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تمدید شد

چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که فراخوان خود را در چند بخش منتشر کرده بود مهلت ارسال آثار بخش صحنه ایی را تا روز شنبه 9 مهر ماه تمدید کرد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره، اواسط هفته گذشته آخرین مهلت ارسال اثر متقاضیان شرکت در جشنواره چهل و یکم تئاتر بین المللی فجر بود که این مهلت با درخواست برخی گروه‌های تئاتری تمدید شد.

دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ضمن اعلام استقبال خوب هنرمندان تئاتر از این دوره جشنواره و ارسال قابل توجه آثار تا کنون، و عدم امکان ارسال آثار توسط برخی از علاقه مندان در چند روز گذشته  ، مهلت ارسال اثر را تمدید کرد.

به این ترتیب، هنرمندانی که تا کنون موفق به بارگذاری نمایشنامه‌ها و ثبت اطلاعات خود در کارتابل جشنواره نشده اند می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و به جمع تئاتر فجر چهل و یکم بپیوندند.

علاقه‌مندانی که امکان ثبت اطلاعات خود در پیشخوان تارنمای جشنواره را ندارند، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه 9 مهرماه با در دست داشتن 3 نسخه چاپی و یک نسخه فایل word نمایشنامه خود روی cd به دبیرخانه جشنواره به نشانی خیابان رازی، کوچه مهبد، پلاک 10 مراجعه و تحویل دهند.

گفتنی است، چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با دبیری کوروش زارعی همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران