در حال بارگذاری ...
در اولین روز از برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر انجام شد

بازدید معاون هنری از تئاتر شهر و تماشای اجرایی از بخش بین‌الملل

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه روز شنبه اول بهمن با حضور در مجموعه تئاتر شهر درجریان فعالیت‌های اجرایی برخی نمایش‌های شرکت‌کننده در اولین روز از برگزاری بخش صحنه‌ای چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی تئاتر فجر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، محمود سالاری معاون امور هنری وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه روز شنبه اول بهمن همراه با کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کوروش زارعی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و سیدمحمد جواد طاهری رئیس تئاتر شهر ضمن بازدید از این مجموعه، با گروه ها و هنرمندان شرکت کننده در روز اول جشنواره دیدار و بر میزبانی شایسته از هنرمندان و مخاطبان حاضر در این جشنواره تاکید کرد.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار ضمن گفت‌وگو با عوامل اجرایی نمایش «آخرین نامه» به کارگردانی مهسابایرام زاده از شهرستان نقده در تالار چهارسو، به تماشای نمایش «طلقه الرحمه» به کارگردانی محمد موید از کشور عراق نشست.

بخش صحنه‌ای و خیابانی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از روز شنبه اول بهمن تا پایان روز سه‌شنبه یازدهم بهمن توسط اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دبیر کوروش زارعی در تالار وحدت، تالار اصلی، تالار چهارسو، تالار سایه، تالار قشقایی ( مجموعه تئاتر شهر )، تماشاخانه سنگلج، تئاتر مولوی، تماشاخانه ایرانشهر، تالار حافظ، پهنه فرهنگ و هنر رودکی و ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان ولیعصر (عج) در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

کارگردان راه‌یافته به بخش تئاتر دانشجویی جشنواره تئاتر فجر مطرح کرد

حضور در جشنواره فجر باعث شد به ادامه مسیر امیدوار شوم
کارگردان راه‌یافته به بخش تئاتر دانشجویی جشنواره تئاتر فجر مطرح کرد

حضور در جشنواره فجر باعث شد به ادامه مسیر امیدوار شوم

افشین حسنی‌کیا، کارگردان نمایش «اوبِرمِنش» با بیان اینکه در چند سال اخیر به دلیل هزینه‌ بالای سالن‌های خصوصی، موفق به اجرای آثارم نمی‌شدم، گفت جشنواره فجر فرصتی به من داد تا دوباره به ادامه مسیر امیدوار شوم.

|

نظرات کاربران