در حال بارگذاری ...

نگاهی به اجراهای نهمین روز جشنواره تئاتر فجر

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر امروز یکشنبه در نهمین روز برگزاری و در آستانه پایان این رویداد شاهد افزایش اجراها و مخاطبان در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی جشنواره است.

به گزارش روابط عمومی جشنواره، امروز یکشنبه (نهم بهمن) همزمان با نهمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، علاقه‌مندان شاهد ۸ اجرا در بخش صحنه‌ای و ۱۰ اجرا در بخش خیابانی هستند.

مجموعه تئاتر شهر

در بخش نمایش‌های صحنه‌ای امروز نمایش «هملت» اثر ویلیام شکسپیر به کارگردانی آرا یرنیاکیان از ارمنستان ساعت ۱۷ و ۲۰ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

«دانه‌های کال انجیر» نیز به نویسندگی جواد عاجلی به کارگردانی سانیا عاجلی از استهبان ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسو تئاتر شهر میزبان مخاطبان خواهد بود.

نمایش «هاراگیری» به نویسندگی و کارگردانی اصغر گروسی از شیراز ساعت ۱۷ و ۱۹ در تالار سایه تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

«در سوگ شب هزار و یکم» به نویسندگی شهرام احمدزاده و کارگردانی پویان عطایی از اصفهان نیز ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

تماشاخانه سنگلج

در تماشاخانه سنگلج نمایش «شیخ» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا سواعدی از آبادان ساعت ۱۷ و ۲۰ پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

تئاتر مولوی

«ساختمان رز» به نویسندگی و کارگردانی علی صادقی زاده از کرمان ساعت ۱۶ و ۱۹ در تئاتر مولوی اجرا خواهد شد.

تماشاخانه ایرانشهر

نمایش «ابرهای بی باران» نوشته میلاد اکبرنژاد به کارگردانی حسن عابدی برگزیده استان‌هاست که ساعت ۲۰:۳۰ یک تک اجرا در تالار سمندریان تماشاخانه ایرانشهر برای مخاطبان خواهد داشت.

تالار حافظ

«دختران» نوشته علی دل پیشه و کارگردانی علی دل پیشه و کیانوش ایازی از تهران ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در تالار حافظ اجرا خواهد شد.

نمایش‌های خیابانی

همچنین در بخش اجراهای خیابانی نمایش «فدا نشدن» به نویسندگی محمدرضا جعفری لفوت و کارگردانی میلاد حسین زاده از آستانه اشرفیه ساعت ۱۴، «بهیگ هارونک» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی از مسجدسلیمان ساعت ۱۴:۳۰، «پلاسما» به نویسندگی و کارگردانی سعید بادینی از زاهدان ساعت ۱۵، «گسار» نوشته فرامرز غلامیان و کارگردانی مشترک فرامرز غلامیان و عباس منظری از شاهین شهر ساعت ۱۵:۳۰، «پارادوکس» به نویسندگی و کارگردانی مالک آبسالان از دهلران ساعت ۱۶، «آکوستیک مین» به نویسندگی و کارگردانی حمید ناطقی از ساری ساعت ۱۶:۳۰، «استامینوفن با طعم کدئین» نوشته آدینه رحیم نژاد به کارگردانی مجتبی خلیلی از تهران ساعت ۱۷، «کارت قرمز برای بازیکن خارجی» نوشته مجتبی خلیلی به کارگردانی سیدپویا امامی از اصفهان ساعت ۱۸ و «دعوت نشده» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کولیوندی از دهلران ساعت ۱۸:۳۰ دیگر نمایش‌های بخش خیابانی امروز را به خود اختصاص داده‌اند که در پهنه رودکی مقابل تالار وحدت اجرا می‌شوند.

همچنین نمایش «استامینوفن با طعم کدئین» نوشته آدینه رحیم نژاد و کارگردانی مجتبی خلیلی از تهران ساعت ۱۱ صبح نیز در ایوان انتظار متروی ولیعصر اجرا می‌شود.​

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری کوروش زارعی در تهران در حال برگزاری است و اختتامیه آن 11 بهمن‌ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

کارگردان راه‌یافته به بخش تئاتر دانشجویی جشنواره تئاتر فجر مطرح کرد

حضور در جشنواره فجر باعث شد به ادامه مسیر امیدوار شوم
کارگردان راه‌یافته به بخش تئاتر دانشجویی جشنواره تئاتر فجر مطرح کرد

حضور در جشنواره فجر باعث شد به ادامه مسیر امیدوار شوم

افشین حسنی‌کیا، کارگردان نمایش «اوبِرمِنش» با بیان اینکه در چند سال اخیر به دلیل هزینه‌ بالای سالن‌های خصوصی، موفق به اجرای آثارم نمی‌شدم، گفت جشنواره فجر فرصتی به من داد تا دوباره به ادامه مسیر امیدوار شوم.

|

نظرات کاربران