در حال بارگذاری ...

و اما اجراهای آخرین روز جشنواره تئاتر فجر

در دهمین روز از برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۶ اجرای صحنه‌ای و ۷ اجرای خیابانی پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی جشنواره، امروز دوشنبه دهم بهمن در دهمین روز برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و در آستانه اختتامیه میزبان ۱۳ اجرا خواهد بود.

جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر از 25 دی با بخش رادیوتئاتر آغاز شده و فردا 11 بهمن در تالار وحدت به کار خود خاتمه خواهد داد. در ادامه نگاهی به اجراهای صحنه‌ای و خیابانی روز دهم جشنواره تئاتر فجر داشته باشیم.

اجراهای صحنه‌ای

نمایش‌ «لیزای بیچاره» نوشته کارامزین به کارگردانی مارک روزوسکی از روسیه، ساعت‌ ۱۷ و ۲۰ در تالار وحدت میزبان مخاطبان خواهد بود.

در مجموعه تئاتر شهر نمایش‌های «بی وطن» نوشته کارینا کاسوچلی به کارگردانی لنرسون پولونینی از برزیل ساعت ۱۷ و ۲۰ در تالار اصلی، «خواب هایم سراغ تو را می‌گیرند» به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی از اصفهان ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسو، «لیدر» به نویسندگی و کارگردانی محمد پورجعفری از رشت ساعت ۱۷ و ۱۹ در تالار سایه اجرا خواهند شد.

نمایش «فنجان در طوفان چای» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی مرتضوی راد از قم ساعت ۱۶ و ۱۹ در تئاتر مولوی میزبان مخاطبان است.

«ابرهای بی باران» نوشته میلاد اکبرنژاد به کارگردانی حسن عابدی برگزیده استان‌ها با یک تک اجرا در ساعت ۲۰:۳۰ در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

اجراهای خیابانی

در بخش اجراهای خیابانی نمایش «بهیگ هارونک» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی از مسجدسلیمان ساعت ۱۴:۳۰، «استامینوفن با طعم کدئین» نوشته آدینه رحیم‌نژاد به کارگردانی مجتبی خلیلی از تهران ساعت ۱۵، نمایش «هیبت» به نویسندگی و کارگردانی عبدالله بهادری از لنگرود ساعت ۱۵:۳۰، «نبودن برای بودن» به نویسندگی و کارگردانی سوران حسینی از مریوان ساعت ۱۶، «پلاسما» به نویسندگی و کارگردانی سعید بادینی از زاهدان ساعت ۱۶:۳۰، «آکوستیک مین» به نویسندگی و کارگردانی حمید ناطقی از ساری ساعت ۱۷ در پهنه رودکی مقابل تالار وحدت اجرا می‌شوند.

همچنین علاقه‌مندان تئاتر خیابانی امروز می‌توانند شاهد اجرای نمایش «بی وقتی» نوشته محمدرضا جعفری‌لفوت به کارگردانی آدینه رحیم‌نژاد از اصفهان ساعت ۱۱ در ایوان انتظار متروی ولیعصر باشند.




مطالب مرتبط

کارگردان راه‌یافته به بخش تئاتر دانشجویی جشنواره تئاتر فجر مطرح کرد

حضور در جشنواره فجر باعث شد به ادامه مسیر امیدوار شوم
کارگردان راه‌یافته به بخش تئاتر دانشجویی جشنواره تئاتر فجر مطرح کرد

حضور در جشنواره فجر باعث شد به ادامه مسیر امیدوار شوم

افشین حسنی‌کیا، کارگردان نمایش «اوبِرمِنش» با بیان اینکه در چند سال اخیر به دلیل هزینه‌ بالای سالن‌های خصوصی، موفق به اجرای آثارم نمی‌شدم، گفت جشنواره فجر فرصتی به من داد تا دوباره به ادامه مسیر امیدوار شوم.

|

نظرات کاربران