در حال بارگذاری ...
با اعلام ستاد برگزاری؛

مهلت ارسال چکیده مقالات بخش «پژوهش» در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تمدید شد

ستاد برگزاری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات به بخش «پژوهش» در این رویداد تا روز یازده آبان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مهلت ارسال چکیده مقالات به بخش «پژوهش» چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تا روز پنجشنبه 11 آبان ماه سال جاری تمدید شد.

بخش پژوهش و سمینار بین‌المللی چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر با موضوع «جشنواره تئاتر فجر؛ گذشته، حال، آینده» در دو زمینه مقالات پژوهشی و ایده‌های نو برگزار خواهد شد.

محورهای اصلی مقالات پژوهشی، بررسی ساختار، سیاست‌گذاری، مدیریت، بودجه و برنامه‌ها (در بخش‌های اصلی و جنبی) در ادوار مختلف جشنواره تئاتر فجر، ارزیابی تأثیرات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنریِ جشنواره تئاتر فجر در ایران، مقایسه جشنواره تئاتر فجر با دیگر جشنواره‌های تئاتری در جهان و آینده‌پژوهی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام‌شده است.

پژوهشگران می‌بایست ابتدا چکیده مقالات خود را تا حداکثر ۳۰۰ کلمه از طریق سایت جشنواره به آدرس fitf.theater.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و در صورت پذیرشِ عنوان و چکیده از طرفِ داوران، در مرحله بعد، اصل مقالات خود را با حدود ۵۰۰۰ کلمه در دو فرمت Word و PDF در وبگاهِ چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بارگذاری کنند.

آخرین‌مهلت ارسال اصل مقالات ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ و زمان اعلام نتایج مقالات پذیرفته‌شده ۲۳ آذرماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

چهل و ‌‌دومین جشنواره بین‌المللی ‌تئاتر فجر به دبیری مهدی حامد‌سقایان در بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران