در حال بارگذاری ...
...

امیرحسین شفیعی خبر داد

تبلیغات محیطی «تئاتر فجر» آغاز شد

دبیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام کرد تبلیغات محیطی جشنواره از امروز ۲۹ دی و تبلیغات شهری این رویداد از اول بهمن در سطح شهر تهران انجام می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از مهر، امیرحسین شفیعی دبیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره چگونگی اجرای تبلیغات محیطی و شهری این دوره از جشنواره، توضیحاتی را ارائه کرد.

امیرحسین شفیعی گفت: «در بخش تبلیغاتی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۲ شکل برنامه‌ریزی کردیم؛ بخش اول مربوط به تالارهای میزبان جشنواره است که طی ۲ شب، ۲۹ و ۳۰ دی در ورودی آن‌ها تبلیغات محیطی جشنواره انجام می‌شود. برای مجموعه تئاتر شهر هم که محل اصلی برگزاری جشنواره محسوب می‌شود، فضاسازی به شکل مطلوب‌تری انجام می‌شود.»

او تاکید کرد: «با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران از اول بهمن اقلام تبلیغاتی جشنواره در بیلبوردها، عرشه‌ها و پرتال‌های شهری نصب می‌شوند.»

شفیعی درباره اجرای تبلیغات جشنواره چهل و دوم تئاتر فجر در فضای ایستگاه‌های مترو، افزود: «با همکاری معاونت فرهنگی متروی تهران همزمان با افتتاحیه جشنواره، فضاهای تبلیغاتی مترو به تبلیغ جشنواره تئاتر فجر اختصاص پیدا می‌کند.»

دبیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره همکاری رسانه ملی برای تبلیغ این دوره از جشنواره، گفت: «امسال در جشنواره گزارش‌های تصویری سه دقیقه‌ای را به صورت روزانه آماده می‌کنیم تا هم در فضای مجازی و هم در رسانه ملی و فضاهای رسانه‌ای دیگر پخش شود.»

او با بیان اینکه با اتوبوسرانی شهر تهران برای تبلیغ جشنواره چهل و دوم تئاتر فجر توافقی نشده است، درباره فضاسازی تبلیغاتی در پهنه رودکی گفت: «در پهنه رودکی هم که فضای اصلی اجراهای تئاتر خیابانی است، تبلیغات محیطی انجام خواهد شد.»

شفیعی ادامه داد: «هر آنچه را ظرفیت و اعتبارات مالی جشنواره چهل و دوم در حوزه تبلیغاتی است و ستاد جشنواره باید انجام دهد، به سرانجام می‌رسانیم. در تبلیغات شهری نیز با همکاری سازمان زیباسازی و شهرداری تهران نسبت به سال‌های گذشته اقدامات بیشتر و بهتری انجام می‌شود.»

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۲۷ دی تا ۱۲ بهمن، با دبیری مهدی حامدسقایان در تهران در حال برگزاری است.